Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:08:38 GMT

رد پای کاروان پیک امید در مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۹۷۲۹

رد پای کاروان پیک امید در مناطق محروم

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حمیدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: کاروان پیک امید یا همان امداد فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چند سال است که شکل گرفته و تاکنون اعزام‌های زیادی در مناطق مختلف استان و در مواردی نیز به خارج از استان داشته است.

او افزود: در قالب این کاروان مربیان مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب کاروان پیک امید به صورت داوطلبانه به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام شده و به اجرای برنامه‌هایی ویژه کودکان و نوجوانان می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی ادامه داد: در برخی موارد اجرای برنامه‌های کاروان در مناطق مرزی با مشارکت مرزبانی نیروی انتظامی و در مواردی نیز با مشارکت بسیج سازندگی استان انجام شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: به دلیل شیوع کرونا از پارسال کاروان پیک امید به صورت مجازی فعالیت داشته است؛ البته در روستا‌هایی که شرایط اجازه داده نیز کاروان به صورت حضوری اعزام شده است.

او با اشاره به اینکه کاروان پیک امید در هفته کتاب و کتابخوانی نیز فعالیت‌هایی داشته و دارد بیان کرد: به طور مثال ۲۵ آبان که دومین روز از هفته کتاب و کتابخوانی بود، کاروان پیک امید در محوطه مجتمع مسکونی یاس در شهرستان بیرجند برنامه‌ای داشت و در آن از فرزندان سه شهید مدافع وطن تجلیل شد.

حمیدی عنوان کرد: نمایش عروسکی آدم کوچولوی گرسنه، قصه گویی، بازی و سرگرمی و مسابقه از دیگر برنامه‌های اجرا شده این کاروان بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: در دومین اجرا در هفته کتاب و کتابخوانی نیز کاروان پیک امید در یکی از مدارس استثنایی شهرستان بیرجند نمایش عروسکی اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدارس استثنایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاروان پیک امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» به نویسندگی غلامرضا حیدری ابهری، تصویرگری حکیمه شریفی و «ببین خدا چه کرده» به نویسندگی علی شعیبی و تصویرگری فاطمه زارعی به همت انتشارات جمال، روانه بازار نشر شده است.
این دو اثر همچنین به زبان‌های عربی و انگلیسی منتشر شده است. 
در کتاب «من امام صادق (ع) را دوست دارم» خواننده علاوه بر جنبه‌های تاریخی با سبک زندگی و افکار و اندیشه‌های امام صادق (علیه السلام) آشنا می‌شود.
در کتاب «ببین خدا چه کرده» مخاطب نوجوان در قالب داستان با مفاهیم حدیث توحید مفضل آشنا می‌شود. 
کتاب دیدنی‌های خدا به نویسندگی مهدی وحیدی صدر دیگر اثری است که با زبان شعر و نثر، حدیث توحید مفضل امام صادق که درباره شگفتی‌های آفرینش است را برای کودکان تبیین می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • استقبال کودکان و نوجوانان از آثار مرتبط با امام جعفر صادق (ع)
  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها