Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@02:46:38 GMT

قاب شادی که با علی بیرو کامل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۹۷۵۱

قاب شادی که با علی بیرو کامل شد

قاب شادی تیم ملی فوتبال ایران بعد از برتری در برابر سوریه در استادیوم القومیسه شهر اردن. این قاب یک حکایت جالب دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از تصاویر علی بیرو پیدا نیست و گویی در انتهای تصویر است و در تصویر بعدی چهره علیرضا بیرانوند مغموم است. به این خاطر نمی توان به او خرده گرفت به این خاطر که اشتباه در بازی با لبنان موجب شد جایگاه شماره یک تیم ملی را بعد از سال ها از دست بدهد و امیر عابدزاده در ترکیب ثابت تیم ملی در بازی با سوریه به میدان بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کس دیگری هم جای این دروازه بان بود ناراحت می شد چون این جایگاه برای او با تحمل سختی ها و مشقت های زیادی به دست آمد اما با یک اشتباه بچه گانه از دست رفت.

 

و اما در قاب سوم علیرضا بیرانوند به درستی و در یک رفتار حرفه ای جلو آمد و همانند همه بازیکنان تیم ملی فریاد شادی سر دارد. فاصله بین این تصاویر از نظر زمانی خیلی کوتاه است. در حد چند ثانیه. علیرضا بیرانوند و به درستی و در همین فاصله کم متوجه شد که زانوی غمل بغل گرفتن درست نیست. باید شادی کند و از فردا در تمرینات تیم باشگاهی اش بهتر تمرین کند و بهتر بازی کند تا اینبار با روحیه ای مناسب در تمرینات تیم ملی ظاهر شود و حتی جایگاهی که داشته را از امیر عابدزاده در یک رقابت سالم پس بگیرد.

 

 

رقابت برای درون زمین است و رفاقت برای بیرون از زمین. ما هم علیرضا بیرانوند را درک می کنیم. او سال های سال برای رسیدن به این جایگاه سختی کشیده. اما اشتباهی که در بازی با لبنان کرد ممکن بود غیر قابل جبران باشد. به خصوص که تصور می شد بعد از آن اشتباه دسته جمعی در بازی با ژاپن متنبه شده باشد و دیگر بازیخوانی نکند و به جای داور تصمیم نگیرد. اشتباهی که ایضا در بازی با سوریه هم از سوی صادق محرمی تکرار شده بود و نزدیک بود تیم ملی یک گل دیگر دریافت کند. البته که به خوبی می دانیم علیرضا بیرانوند از اشتباهی که در بازی با لبنان مرتکب شد ناراحت تر از همه بود و وقتی تیم ملی د ر دقایق پایای دو بار به گل رسید شاد ترین فرد روی زمین بود. اما او باید به مربی تیم ملی حق بدهد که به خاطر تیم ملی اشتباه را چشم پوشی نکند. علیرضا بیرانوند در بازی با لبنان اشتباه کرد و تاوان اشتباهش را پس داد. حالا جایگاهی که از دست داده قابل باز پس گیری است. در صورتی که شاد باشد همانند قاب سوم و بهتر از گذشته تمرین کند و از همه مهمتر دیگر در هیچ صحنه ای به جای داور تصمیم نگیرد.

 

تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران علیرضا بیرانوند بازی با لبنان علیرضا بیرانوند تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس
  • نخستین ویدیوی علیرضا بیرانوند به عنوان مدل!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان