Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:43:37 GMT

دولت سیزدهم، میراث دار طرح های نیمه کاره است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۱۹۹۲۳

دولت سیزدهم، میراث دار طرح های نیمه کاره است

به گزارش ایرنا، حجت الله عبدالملکی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان ابهر که در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، افزود: به تعداد این طرح های نیمه کاره با میانگین پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی ای کاش تعداد کمتری طرح های تکمیل شده داشتیم.

وی گفت: با توجه به این موضوع، تکمیل طرح های نیمه کاره در این سفرها در دستور کار قرار دارد و کمتر کلنگ زنی را در سفرهای استانی مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: ما به دنبال تکمیل طرح های ناقص هستیم تا آنها را هرچه سریعتر تکمیل کنیم و مردم زودتر بهره مند شوند.

این وزیر اضافه کرد: طبق پیش بینی ها سال ۱۴۰۱ سال گشایش های خوبی برای کشور است و در نتیجه بسیاری از طرح ها تکمیل خواهد شد و مردم از آنها بهره مند می شوند.

 سفرهای استانی رییس جمهوری منافع زیادی به دنبال دارد

وی با اشاره به مزیت های سفرهای استانی رییس جمهوری گفت: این سفرها منافع زیادی برای مردم به دنبال دارد و گاهی یکسال استانها را به جلو می اندازد.

عبدالملکی اضافه کرد: رییس جمهوری تمایل دارند که با همه مردم دیدار داشته باشند ولی گاهی ناچار هستیم که ما به عنوان نمایندگان ایشان با اقشار مختلف مردم دیدار کرده و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گیریم.

وی با اشاره به فلسفه سفرهای استانی که گاهی سوال می شود چه فایده ای دارد، افزود: سه نفع بزرگ در سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت وجود دارد که اولین آن ملاقات و زیارت مردم بوده که یک توفیق برای دولتمردان است.

عبدالملکی اضافه کرد: مردم ایران فقط مردم تهران نیستند و شهرستان ها، استان ها و بخشها نیز جزو ملت ایران هستند و این یک وظیفه است که دولتمردان باید به دیدار مردم بروند.

وی گفت: ملاقات و همنشینی با مردم بسیار لذت بخش بوده و در ارتقای روحیه مردم بسیار تاثیرگذار است و این یک آورده دولت محسوب می شود.

وزیر تعاون اضافه کرد: دومین اثر سفرهای استانی آشنایی با مسایل و مشکلات در کف جامعه و سرشاخه های شهری و روستایی است که طبیعتا بخشی از این مشکلات در این سفرها با مصوبات حل می شود.

این وزیر ادامه داد: مهمتر این است که خود رییس جمهوری و هیات دولت در گفت و گوی مستقیم با مردم با مسایل مختلف آشنا می شوند که در تصمیمگیری هیات دولت موثر واقع می شود.

وی گفت: یکی دیگر از فواید سفرهای استانی، ارزیابی مدیران محلی است که ضمن قدردانی از مدیران آنها را ارزیابی می کنیم که بخشی از این مشکلات را خود مدیران محلی می توانند حل کنند و چرا آنها را حل نمی کنند؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در جریان سفر به شهرستان ابهر در دانشگاه آزاد اسلامی با اقشار مختلف مردمی دیدار کرد و ضمن استماع و بررسی ابعاد مختلف مشکلات ، دستور لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات آنها صادر کرد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان دولت سیزدهم پروندهٔ خبری استان زنجان میزبان دهمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان سید ابراهیم رییسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان دولت سیزدهم استانی رییس جمهوری سفرهای استانی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۱۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • افتتاح هتل پارک سیفیه ملایر در دهه فجر
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»