Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار شهری از خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه بازدید مردمی در مسجد شهید نواب صفوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم که در منطقه ۳ بازدید داشته باشیم و طی کارهای کارشناسی و بازدیدهایی که شده بود سلسله مصوباتی را در منطقه خواهیم داشت.

 وی گفت: قرار است طی یک تا دو ماه دیگر و به عبارتی تا دهه فجر ۷ تا ۸ دسته اقدام در این منطقه داشته باشیم تا انشاالله شاهد خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به بازدید خود از شیرخوارگاه آمنه گفت: امیدوارم مسیری که در منطقه مهیا شده کمک کند تا در مشکلات گره‌گشایی صورت گیرد و وضعیت بهتری را در بخش‌های مختلف شاهد باشیم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه منطقه ۳ هم نقاط برخوردار و هم دارای مشکل دارد، گفت: بنا شد که تصمیم جدید در مورد ده ونک انجام گیرد و هم موضوع طرح تفصیلی منطقه و هم مشکل اسناد آن از طریق دستگاه قضا پیگیری شود.

 زاکانی با اشاره به این که ده ونک دچار عدم رسیدگی است، گفت: بخش از مشکلات مربوط به مشکلات به دلیل موضوعات وقفی و سندی است و بر همین اساس قرار شد که کارگروهی تشکیل شود و جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم اقدامات مورد پیگیری قرار گیرد.

 وی گفت: همچنین موضوع طرح تفصیلی منطقه برای رسیدگی هرچه بیشتر به موضوع مدنظر است و اقتضائات لازم در نظر گرفته می‌شود و پیشنهادات به شورا و کمیسیون ماده ۵ ارائه خواهد شد.

 وی گفت: در مورد محدوده زرگنده هم اقتضائات لحاظ شد و بازدیدی هم از پارکینگ پارک ملت که به صورت نیمه ساز است داشتیم و قرار شد که طی یک ماه آینده تعیین تکلیف شود و فعالیت‌های عمرانی در این پارکینگ صورت گیرد تا انشاالله به اتمام برسد.

 وی بیان داشت: همچنین در این منطقه مکان هایی هستند که بر اساس طرح تفصیلی مسکونی بوده ولی سال هاست به عنوان اداری استفاده می‌شوند که ان‌شاءالله باز‌بینی‌های لازم انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: هر کجا شهرداری باید اقداماتی را انجام دهد صورت خواهد گرفت و موارد لازم هم از طریق مراجع قانونی مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تهران ده ونک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵؛ در پی بارندگی شدید و گرفتگی این شبکه دسترسی به کانال اصلی ، عوامل اجرائی و مدیران خدمات شهری به محل اعزام شدند و کارگران اداره مسیل‌های منطقه برای رفع گرفتگی شبکه آبرسانی به محل اعزم شده و در جهت بازکردن آن اقدام کردند.

حجم تندآب و فشار آب زیاد، باعث افتادن یکی از کارگران پیمانکار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی متصل به کانال سرخه حصار شد. در پی این حادثه بلافاصله عوامل اجرایی و نیروهای امدادرسان از جمله آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و در دسته‌های مختلف نیروهای امدادرسان اقدام به گشت و جستجو از محل حادثه تا محدوده چرم شهر کرده‌اند.

عوامل امداد و نجات با همکاری شهرداری منطقه همچنان در حال جستجوی این کارگر خدمت‌رسان هستند و در صورت کسب اطلاعات جدید، اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در راستای تعهد شهرداری منطقه ١۵ ،در حفظ جان کارکنان خود، حادثه پیش آمده با جدیت در دست بررسی است و در صورت محرز شدن تخلف یا عدم رعایت اصول ایمنی کافی، پیمانکار مربوطه حتما بازخواست خواهد شد و در این باره نیز به عموم شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 849196 برچسب‌ها سيل خدمات شهری منطقه ۱۵

دیگر خبرها

  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصار‌های پارک لاله را بردارد
  • انتقاد از ساخت مجموعه فرهنگی در پارک لاله/ شهرداری تهران حصارهای پارک لاله را بردارد
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد