Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال نانکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با اشاره به فعالیت ۲۰ کانون جمعیت هلال احمر در این شهرستان اظهار کرد: ۱۱۳ نفر طی یک فراخوان به مناسبت هفته سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در رده‌های سنی ۱۵ تا ۳۵ سال با ثبت نام در سامانه ساجد عضو کانون‌های دانش‌آموزی، جوانان، طلاب و دانشجویی هلال احمر تویسرکان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه کودکان رده سنی ۴ تا ۷ سال در هشت کانون غنچه‌ هلال تویسرکان عضویت دارند افزود: ۱۵ کانون دانش‌آموزی در جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان با ۶۰۰ عضو فعال است.

سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان با اشاره به برگزاری کارگاه پیشگیری از مخاطرات، آموزش‌های کمک اولیه، بازدید از انبار امدادی، غبارروبی مزار شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه افزود: با حضور پنج نفر از پزشکان جوان داوطلب گروه جهادی در قالب کاروان سلامت ویزیت رایگان در یکی از روستاهای بخش قلقلرود صورت گرفت.

وی با اشاره به بهره‌مندی ۲۰۰ نفر از آموزش‌های خودامدادی و دگرامدادی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: همچنین گام دوم آموزش‌های امدادی به عشایر ساکن موقت شهرستان توسط جمعیت هلال احمر انجام شد.

نانکلی با اشاره به برپایی کارگاه چادرزنی و اسکان اضطراری خاطرنشان کرد: اعضای کانون دانش آموزی جوانان جمعیت هلال احمر این در شهرستان در برنامه‌های مختلف هفته دانش‌آموز چون یادواره شهدا مشارکت قابل توجهی داشتند.

وی بابیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت members.rcs.ir و با حضور در این نهاد در شهرستان عضو جمعیت هلال احمر شوند، تعداد خانه‌های هلال تویسرکان را ۱۱ خانه دانست که ۹ خانه روستایی و دو خانه شهری است گفت: به زودی سومین خانه هلال شهری در کوچه باغوار افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/89010

منبع: فارس

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر خانه هلال روستایی کانون های هلال جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی کاوسی صبح دوشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: یکی از اقدامات جمعیت هلال احمر استان تهران در قالب طرح نذر خدمت، آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان بود که این مهم با جذب خیرین از مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در سال جاری محقق شده است.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان‌جنوبی افزود: بنابراین جمعیت هلال احمر استان تهران با خرید و انتقال لوله‌های انشعاب آب، برای آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان پیش قدم شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان داشت: روستاهای تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستاهای دارای تنش آبی هستند که در این پروژه از نعمت آب آشامیدنی منتفع می‌شوند.

وی افزود: با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از اجرای این پروژه بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: ۳۵ میلیارد ریال از سوی مؤسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا در این پروژه سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 6092066

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر