Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، برزو صالحی مدیرعامل شرکت فولادپارس هفت تپه با اشاره به فوران پاتیل بر روی بدن ۲ کارگر این شرکت گفت: یک کارگر ۲۸ ساله دچار۷۰ درصد سوختگی از ناحیه کمر شد و این کارگران در اصفهان روند درمان خود را طی می‌کنند.

او با بیان اینکه این کارگر بلافاصله با اورژانس به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل و سپس به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم (ع) اصفهان اعزام شد، افزود: این کارگر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و کارگر ۳۵ ساله دیگر از ناحیه کمر ۲۰ درصد دچار سوختگی شد که حال عمومی وی خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی بیان داشت: پرتاب مواد مذاب از کوره‌ها به صورت معمول اتفاق می‌افتد و در این حادثه مواد مذاب فوران کرده و این کارگران که در اطراف کوره مشغول کار بوده‌اند، دچار حادثه شدند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهداشت و درمان انتقال بیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، آقای بهروزیان مدیر مجتمع پتروشیمی آبادان با اعلام این خبر گفت: روند تولید در پتروشیمی آبادان همانند روز‌های عادی در جریان است و کوره آسیب دیده بزودی راه اندازی می‌شود.

به گفته وی : این کوره به علت حادثه آتش سوزی روز یکشنبه نهم اردیبهشت از مدار خارج شد.

در این حادثه مقادیری کابل برق و اتصالات ابزار دقیق آتش گرفت و به کسی آسیبی نرسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی