Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول ۴۲ سال توانستیم تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با عزت و قدرت خنثی کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار ابوالقاسم چمن ظهر امروز در یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان گیلان اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید ایرانی قوی داشته باشیم تا زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و زمینه‌ساز ایرانِ قوی، داشتن سپاه قوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی سپاه پاسداران اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین مولفه قدرت سپاهِ قوی را معنویتِ سپاه دانست و گفت: در طول 42 سال توانستیم تمام توطئه‌های استکبار جهانی را با عزت و قدرت خنثی کنیم و استکبار را در سراشیبی افول قرار دادیم که به برکت اقدام جهادی بسیجیان و ایثارگری خانواده‌های معزز شهدا بوده است.

سردار چمن با اشاره به هدف نهایی جشنواره مالک اشتر سپاه و اهمیت رشد و تعالی معنوی و سازمانی در همه ابعاد افزود: امروز فرماندهان لایق و اسوه در این مکان معرفی شده و مدال نوکری مردم را اخذ می‌کنند و بدانند از امروز به بعد مسئولیت‌شان خطیرتر است.

فرمانده سپاه استان گیلان: مقاومت در مسیر حق و کار خالصانه برای خداوند رمز موفقیت استفرمانده سپاه استان گیلان: 22000 بسیجی امنیت محلات گیلان را تامین می‌کنندسپاه تجهیزات مدارس محروم استان گیلان را تامین می‌کند

وی خطاب به برگزیدگان یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه گیلان گفت: شما ثابت کردید که با دست خالی و با وجود کمبود نیروی انسانی اما با نیت قربة الی‌الله می‌توانید در جای جای کشور و استان خواسته رهبر معظم انقلاب را تحقق ببخشید و این توفیق الهی را قدر بدانید و بیشتر تلاش کنید و حق عقب رفتن ندارید.

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به بیانات امام(ره) مبنی بر اینکه بایستی" قله‌های کلیدی جهان را باید فتح کنیم" افزود: برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سنگرهای ارزشمند خدمت به مردم و انقلاب را فتح کردید و بدانید که نزد مردم، آحاد بسیجیان به عنوان برگزیدگان مکتب سلیمانی‌ها شناخته شده‌اید و این را قدر بدانید.

سردار چمن با بیان اینکه‌ "بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی حفظ شود و این وظیفه امروز من و شماست" تصریح کرد: ذکر، یاد و خاطره شهدا باید از یادمان نرود؛ این انقلاب راه خود را به سمت قله‌های پیروزی ادامه می‌دهد و این ما هستیم که باید ثابت‌قدم باشیم و از شهدا بخواهیم که دست‌مان را رها نکنند.

به گزارش تسنیم، در انتهای مراسم از برگزیدگان یازدهمین جشنواره مالک اشتر سپاه استان گیلان با حضور خانواده شهید مدافع سلامت نرجس خانعلی‌زاده و خانواده شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/612/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره مالک اشتر سپاه سپاه استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سردار هوشیار در این مراسم گفت: آموزشگاه تخصصی مالک اشتر یکی از آموزشگاه‌ها و مراکز آموزش مؤثر انتظامی کشور است و در دو حوزه سربازی و درجه داری مأموریت‌های سازمانی را انجام می‌دهد.
او افزود: با ایجاد ظرفیت سربازی در آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر، سربازان اهل استان مرکزی و استان‌های همجوار برای آموزش نیاز به اعزام به استان‌های دوردست ندارند.

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • عملیات وعده صادق برای دنیای استکبار وحشتناک بود
  • انتصاب فرمانده جدید مرکز علمی و تخخصی مالک اشتر اراک
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد