Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدباقر سلگی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت از اماکن خصوصی و محصولات کشاورزی در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با انجام چند روز کار اطلاعاتی سه سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی، مجموعاً به ۱۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال به همراه ۲۰ سانت هروئین کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با بیان اینکه مالباختگان شناسایی و با تحویل اموال کشف شده به آنان، متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند در ادامه از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف پنج فقره سرقت توسط ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه با انجام تحقیقات فنی و کار اطلاعاتی دقیق، یک سارق که دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بود، در این خصوص شناسایی و دستگیر شد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر نوع رفتار و حرکات مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگيري باند سارقان اماکن خصوصی کشف سرقت فرمانده انتظامي شهرستان ملاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه