Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اقدامات برای مقابله برای کاهش اختلاف باید به گونه‌ای باشد که نخستین مراجعه در پی بروز اختلاف بین زوجین به مراجعه به تشکیلات قضایی منجر نشود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو ظهر امروز در کارگاه مداخله در فرآیند طلاق - درمان اختلالات جنسی در محل سالن جلسات اداره کل بهزیستی اردبیل با تاکید بر استفاده بهینه از سامانه تصمیم و لزوم استفاده از مشاوره‌های روانشناسی خانواده اظهارداشت: اقدامات برای مقابله برای کاهش اختلاف باید به گونه‌ای باشد که نخستین مراجعه در پی بروز اختلاف بین زوجین به مراجعه به تشکیلات قضایی منجر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فرهنگ‌سازی پذیرش علم مشاوره در بین زوجین را ضروری دانست و گفت: هر قدر بتوانیم از متخصصین این حوزه در امر کاهش طلاق و نیز از ظرفیت‌های مشاوره قبل از ازدواج بهره گیریم مسلما به همان اندازه در کاهش طلاق موفق خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به عوامل موثر در طلاق به سطح فرهنگ، تحصیلات، شاخص‌های اقتصادی و عوامل روانی، جسم اشاره کرد و گفت: بهترین راه برای پیشگیری از تبعات این عوامل استفاده از مشاوره‌ی قبل ازدواج می‌باشد.

 وی همچنین فی‌المجلس دستور داد تمامی پرونده‌های مرتبط با طلاق قبل از تشکیل پرونده در دادگاه به مراکز مشاوره ارجاع شود.

اختلافات خانوادگی به قتل داماد کرمانشاهی انجامید/ تلاش برای دستگیری برادرزن قاتلاعلام آمادگی ایران برای کمک به حل‌وفصل اختلافات میان باکو و ایروانرئیس جمهور چین: آماده‌ایم اختلافات با آمریکا را مدیریت کنیم

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام اینکه هم اکنون 4 شعبه خانواده در شهرستان اردبیل فعال است یاد آور شد مجتمع مستقل برای شعب دادگاه خانواده در مرکز استان وجود دارد که تمامی مراحل رسیدگی پرونده‌ها در ان مجتمع انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: ترتیبی اتخاذ می‌شود تا برای خانواده‌هایی که استطاعت مالی ندارند مشاوره رایگان انجام گیرد.

کثیرلو در پایان از مرکز ملاقات اطفال مربوط به پرونده‌های طلاق در محل اداره بهزیستی شهرستان اردبیل بازدید کرد.

انتهای پیام/140/ح

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، این همایش ساعت ۷ صبح جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳با عنوان "پویش سلامتی را قدم بزن" و باشعار "سلامت خانواده، غذای سالم و ورزش همگانی" برگزار شد.
این همایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی، از ستاد دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد واقع در بلوار کاشانی آغاز  و برپایی ایستگاه سلامت غربالگری فشارخون و دیابت، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه مشاوره سلامت روان و جوانی جمعیت، تجلیل از خانواده ها، اجرای حرکات نمایشی باحضور ورزشکاران حرفه ای، اجرای موسیقی زنده، انجام ورزش صبحگاهی، قرعه کشی و اهدای جوایز از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی با حضور ۵۰۰ خانواده فریدونشهری
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • ضرورت استفاده از الگو‌های موفق افزایش ازدواج و کاهش طلاق
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته