Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز صبح مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از کمپ تیم‌های ملی کشتی دیدن کرد.

به گزارش برنا؛ عاصم یوسفی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور وزارت ورزش و جوانان صبح امروز به همراه معاونان خود از کمپ تیم های ملی کشتی حاج قاسم سلیمانی، خانه های کشتی شهید ابراهیم هادی، شهید صدرزاده و ساختمان فدراسیون کشتی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، یوسفی همچنین جلسه‌ای را با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در مورد کارهای انجام شده در دو سال گذشته و همچنین پروژه های در دست احداث فدراسیون کشتی برگزار کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان تیم های ملی کشتی کشتی فدراسیون کشتی روابط عمومی رئیس فدراسیون فدراسیون کشتی علیرضا دبیر عاصم یوسفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند

ایسنا/کرمانشاه مدیر گروه موزه‌ها و اموال منقول اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها خبر داد.

علیرضا برشاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی از ابتدای امسال، اظهارکرد: براین اساس نرخ ورودی به دو مجموعه تاریخی تاق بستان و بیستون برای هر نفر 30 هزار تومان و برای تکیه معاون الملک، تکیه بیگلربیگی و معبد آناهیتا برای هر نفر 20 هزار تومان است. 

وی افزود: با توجه به افزایش نرخ ورودی اماکن تاریخی، برخی از گروه‌ها مشمول بازدید رایگان و برخی دیگر نیز مشمول بازدید بصورت نیم بها شده‌اند. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: به منظور حمایت از طرح جوانی جمعیت، بازدید خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر از اماکن تاریخی استان رایگان خواهد بود. 

وی تاکید کرد: مادران دارای سه فرزند و بیشتر می‌توانند با  مراجعه به ثبت احوال، کارت سه فرزندی گرفته و با استفاده از این کارت به همراه خانواده خود از اماکن تاریخی استان رایگان بازدید کنند. 

برشاهی اضافه کرد: همچنین بازدید از اماکن تاریخی استان برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی و کمیته امداد، کودکان زیر پنج سال و نیز تورلیدرها رایگان خواهد بود. 

وی در خصوص گروه‌هایی که بازدید آنها از اماکن تاریخی نیم بها است نیز گفت: بازدید بازنشستگان و خبرنگاران از اماکن تاریخی دارای ورودی استان نیم بها می‌باشد. 

مدیرگروه موزه‌ها و اموال منقول میراث فرهنگی استان تصریح کرد: بعلاوه، بازدید گروهی دانشجویان و دانش‌آموزان نیز از اماکن تاریخی استان مشمول بلیط نیم بهاست. 

وی در خصوص نرخ ورودی موزه‌های استان هم گفت: در حال حاضر تنها در چند شهرستان استان موزه‌های مردم‌شناسی فعال هستند که برای بازدید آنها ورودی گرفته نمی‌شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • تولید بنزین از پتروشیمی‌ها کلید خورد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد