Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاهی کشور اظهار داشت: من همیشه گفتم ثبات مدیریتی به تیم های فوتبال خیلی کمک می‌کند. اینکه ما ثبات مدیریتی نداریم قطعا ثبات مربی و بازیکن هم زیر سوال می‌رود. الان همه قراردادها یک ساله شده و برای همین موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن نمی‌داند سال بعد مربی کیست و مدیر کیست و در باشگاه چه اتفاقی می‌افتد. این ثبات خیلی کمک می‌کند هم به من و هم به مدیرعامل و هم به بازیکن و این چیزی است که ما در فوتبال کم داریم و مختص به هیچ باشگاهی نیست و ما در فوتبال این را کم داریم.

سرمربی فولاد مشکلات خط دفاعی فولاد و برنامه او برای بهبود این ضعف گفت: قطعا ما آنالیز کاملی از نقاط قوت و ضعف تیم پارسال خودمان داشتیم و اتفاقاتی که در چند بازی افتاده، نقاط قوت و ضعف را بررسی کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. اینکه بگوییم نقطه ضعف ما دفاع است اینطور نیست. نقطه ضعف ما دفاع تیمی ماست. تیم ما باید یاد بگیرد با هم دفاع می‌کنیم و با هم حمله می‌کنیم. اینکه بگوییم یک دفاع یا خط دفاعی با دروازه بان اشتباه کرده که گل خوردیم اینطور نیست. وقتی یک تیم گل می‌خورد کل مجموعه اشتباه می‌کنند و منجر به موقعیت و گل می‌شود و ما کار کردیم و تمرکز بازیکنان را بالا بردیم که هرکسی روی کار خودش تمرکز کند هر کسی در فوتبال دنیا در مربیگری یک فلسفه دارد. با توجه به خواسته ای که باشگاه، تیم و بازیکنانی که می‌توانی جذب کنی و پتانسیلی که داری، باید یک سیستم برای بازی طراحی کنی. پارسال پنجره فولاد بسته بود و ما با همان پنجره بسته، با بازیکنانی که داشتیم و جمع کرده بودیم به موفقیت رسیدیم. نکته مهم این است که تیمی که دو سال به موفقیت رسیدند را به شرایط ایده آل برسانیم و به خودباوری برسند که می‌توانند نتایج خوبی را رقم بزنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص پرداخت یا عدم پرداخت پاداش قهرمانی جام حذفی بازیکنان فولاد اظهار داشت: هر تیم و هر باشگاه و مخصوصا باشگاه‌هایی که قهرمان می‌شوند، پاداشی برای همه در نظر می‌گیرند. شخص آقای ابراهیمی مدیرعامل کارخانه فولاد که نگاه ویژه‌ای به فواد خوزستان دارند، به اعضای تیم پاداشی دادند. زمانی که از فولاد رفتم، من خودم نه پیگیری کردم و نه چیزی؛ اما باشگاه فولاد باشگاه بزرگی است و هیچ وقت طلبکار و شاکی ندارد و هیچ وقت حق کسی را ناحق نمی‌کند. وقتی آمدیم جلسه ای با آقای گرشاسبی و هیئت مدیره داشتیم و قرار شد پاداش بازیکنان هم پرداخت شود. بازیکنان نگرانی ندارند و تنها چیز این است که باید تلاش کنند برای موفقیت و در کنار آن مجموعه فولاد خوزستان قدردان آنها خواهند بود.

او درباره خرید لیموچی و مشکل در ثبت قرارداد او گفت: آقای لیموچی خودشان فسخ کردند و به عنوان بازیکن آزاد آمدند و مشکلی برای ما ندارد. بازیکنی که ۲-۳سال پیش قرارداد بستیم (بلبلی) گفت فسخ دارم اما ارائه نکرد و بعد هم اعتراف کرد. همه اینها نشان می‌دهد ما کار درست را انجام دادیم و باشگاه فولاد و من این رویه را دارند که به چارچوب احترام بگذاریم. الان هم این بازیکن فسخ کرده و به فولاد آمده است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران