Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@20:53:31 GMT

خواننده جوان آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۱۶۰۶

خواننده جوان آمریکایی به ضرب گلوله کشته شد

یانگ دولف (Young Dolph)، ستاره رپ آمریکا و پسرعموی رپر مشهور آمریکا، جوس ورلد (Juice Wrld) در شهر خود، ممفیس آمریکا و در سن ۳۶ سالگی به ضرب گلوله به قتل رسید. نام واقعی این رپر آدوف رابرت تورنتون جونیور است. وی در حال خرید کلوچه بود که فردی از داخل خودرو و از پنجره آن به او شلیک کرد.

جیم استریکلند، شهردار ممفیس در توییتی نوشت: «قتل غم‌انگیز هنرمند رپ یانگ دولف در اثر تیراندازی به عنوان یادآوری دیگری از دردی است که جنایات خشونت‌آمیز با خود به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افکار و دعاهای من با خانواده و دوستان او است.»

دولف در اینستاگرام ۴.۴ میلیون دنبال‌کننده دارد. او اولین آلبوم استودیویی خود به نام «شاه ممفیس» (King of Memphis) را در سال ۲۰۱۶ منتشر کرد. این آلبوم در جدول ۲۰۰ آلبوم برتر بیلبورد، رتبه ۴۹ را به دست آورد. یانگ دولف آلبوم دیگر خود، «برده پولدار» (Rich Slave) را در آگوست ۲۰۲۰ منتشر کرد.

یانگ دولف که در شیکاگو به دنیا آمد و توسط مادربزرگش در ممفیس بزرگ شد، به عنوان بزرگ‌ترین فرزند خانواده، با توجه به اعتیاد خانواده‌اش به کراک، خیلی زود مستقل شد.

۵۸۵۸

کد خبر 1574307

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: موسیقی قتل تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • بالگردها در آسمان، پلیس روی زمین؛ حلقه فشار بر دانشگاه‌های آمریکا سخت‌تر می‌شود
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • خانواده‌های سربازانی که در غزه می‌جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد