Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی از تعیین تکلیف زمین طرح نهضت ملی مسکن تا یک ماه آینده خبر داد و گفت : تاکنون برای حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی زمین تامین شده است و بخش باقی مانده نیز تا یک ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی در حاشیه مراسم آغاز احداث واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با اشاره به حضور رئیس جمهور در این استان گفت: امروز بازدیدی از شروع عملیات اجرایی واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان داشتیم که بر اساس این طرح قرار است ۴ میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال در کشور، ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه استان زنجان یکی از استان‌های پیشران در صنعت ساختمان کشور است.

وی ادامه داد: امروز در زنجان با توجه به واحد‌هایی که پیشتر عملیات احداث آن‌ها آغاز شده بود، واحد‌های روستایی که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخته می‌شود و آنچه امروز آغاز شد، بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در دست ساخت قرار دارد که این تعداد تقریبا سهم استان در فاز اول نهضت ملی را پوشش می‌دهد.

قاسمی افزود: احداث واحد‌های مسکونی در این طرح در ۲ فاز پیش‌بینی شده و فاز اول طرح شامل ۲میلیون واحد مسکونی است که باید تا پایان سال عملیات اجرایی احداث این واحد‌ها آغاز شود.

وی ادامه داد: در فاز بعدی نیز برای احداث ۲ میلیون واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده است. زمین‌های این طرح نیز تقریبا پیش‌بینی شده و تاکنون برای حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی زمین تامین شده است. بخش باقی مانده نیز تا یک ماه آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در استان زنجان عملیات اجرایی واحد‌های مسکونی بیش از سهمیه فاز اول آغاز شده و سال آینده در زنجان بیش از کلنگ زنی، افتتاح خواهیم داشت.     بیشتر بخوانید: تخصیص ۱۰ هزار هکتار اراضی برای اجرای نهضت ملی مسکن

 

انتهای پبام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی وزیرراه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزیرراه و شهرسازی طرح نهضت ملی مسکن تا یک ماه آینده واحد مسکونی تعیین تکلیف استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم

 سیدمحمد آقامیری،استاندار قم شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا ۳ هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: ۶۳ هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد را به حدود ۷۱ هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روز‌های آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آنها در استان تصمیم‌گیری شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر