Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - آیین افتتاح خط تولید واگن‌های باری در استان کرمان با حضور ضیائی‌مهر معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زرند، آیین افتتاح خط تولید واگن‌های باری و رونمایی از واگن‌های نمونه تولید شده در شرکت واگن‌سازی زرند با حضور ضیائی‌مهر معاون ناوگان راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی زینی‌وند استاندار کرمان، عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس و مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین علیرضا شیخ پورطاهری مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز با بیان اینکه حاصل تلاش شبانه‌روزی خانواده گروه صنعتی پلور سبز در سال تولید و پشتیبانی‌ها منجر به ایجاد خط تولید واگن‌های باری شده است اظهار داشت: این گروه از سال 82 کار خود را با ظرفیت تولید 500 واگن مسافری آغاز کرد.

وی با بیان اینکه امروز موفق شدیم از تک محصولی بودن خارج شویم ادامه داد: امروز تولیدات کارخانه واگنسازی متناسب با نیاز صنعت ریلی کشور است و به دانش طراحی و تولید واگن حمل غلات و واگن حمل مواد معدنی نیز رسیده‌ایم.

ساخت واگن در شرایط تحریم‌های سخت دشمن ‌+ تصاویرانعقاد قرارداد تولید 105 دستگاه واگن مترو توسط شرکت واگن‌سازی تهرانرایزنی برای سیر واگن‌های ایرانی در راه‌آهن کشورهای CIS/ رشد 29 درصدی ترانزیت ریلی در سال 99

مدیرعامل گروه صنعتی پلور سبز با اشاره به اینکه این دو نوع واگن، از واگن‌های پرمصرف در کشور هستند گفت: راه‌اندازی این خط پیام امید و اشتغال در شهر زرند دارد و پیش‌بینی می‌شود حداقل تا ده سال آینده در این کارخانه تولید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز خط تولید سالانه 250 واگن باری در کارخانه واگن‌سازی زرند افتتاح می‌شود که جدای از خط تولید واگن مسافربری است افزود: بخش حمل و نقل ریلی در کشور مظلوم است و حدود 12 درصد حمل بار کشور از طریق خطوط ریلی انجام می‌شود.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واگن سازی استان کرمان واگن سازی استان کرمان خط تولید واگن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ رضوی دوست گفت: در هفته جهاد خدمات رسانی ۳۰ گروه جهادی در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، عمرانی، کشاورزی، پزشکی و دامپزشکی به گروه‌های هدف در این شهرستان خدمات ارایه می دهند.

او ادامه داد: از برنامه‌های این هفته افتتاح کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده جهادگران برتر و اعزام طلایه داران اقتصاد مقاومتی و جهادگران به اجلاسیه استانیاست.

او افزود: در این هفته چند طرح محرومیت زدایی شامل طرح تعویض شبکه انتقال آب روستا‌های امامزاده بزم و قاضی آباد، ساخت استخر ذخیره آب کشاورزی روستا‌های جعفریه و جعفرآباد علیا، ساخت کانال‌های آبیاری کشاورزی بتونی روستا‌های قلعه آباده و گودآسیاب مزایجان افتتاح خواهد شد.

از پانزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت به عنوان هفته جهاد خدمت رسانی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته‌ای سه ونیم حادثه رسید
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • افتتاح ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در زرند
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو