Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان تامین اجتماعی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: ارتقای خدمات در مناطق کمترتوسعه یافته یکی از رویکردهای اصلی این سازمان است و امروز پروژه درمانی و ساختمان اداری تامین اجتماعی کلاله با هدف خدمات رسانی بهتر به مردم افتتاح شد.

میرهاشم موسوی افزود: احداث ساختمان اداری و درمانگاه تامین اجتماعی کلاله با زیربنای چهار هزار و ۳۱۷ متر مربع شامل ۲ طبقه اداری، ۲ طبقه درمانگاهی و یک طبقه پارکینگ از اواخر سال ۹۶ آغاز شد و با اعتبار بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: خدمات درمانی پایه و بعد از آن تخصصی به‌زودی در این درمانگاه به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

نماینده مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه در مجلس شورای اسلامی نیز افتتاح ساختمان اداری و درمانی تامین اجتماعی کلاله را یکی از اقدامات خوب اجرایی در بخش درمانی شرق استان دانست و گفت: طبق قول مسوولان تامین اجتماعی تا یک ماه آینده بخش درمانی این ساختمان به صورت درمانگاه عمومی و تک شیفت افتتاح خواهد شد.

رضا آریان‌پور از مسوولان سازمان تامین اجتماعی استان و کشور خواست تا این درمانگاه به یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی شبانه روزی برای ارائه خدمات درمانی لازم به بیماران شرق گلستان تبدیل شود.

وی افزود: پیگیری برای افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی در سایر شهرستان‌های شرق گلستان نیز در حال انجام است. 

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان نیز در این مراسم گفت: شعبه اداری تامین اجتماعی کلاله از زمان افتتاح در سال ۸۴ تاکنون در فضای استیجاری مستقر بود و نیاز به احداث ساختمان مستقل و ملکی سازمان برای تمرکز فعالیت وجود داشت.

هادی نودهی با اشاره به افتتاح ساختمان اداری و درمانگاهی تامین اجتماعی در کلاله، افزود: بخش درمانگاهی این ساختمان با تکمیل تجهیزات مورد نیاز و تامین نیروی انسانی، از یک ماه آینده می‌تواند به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در کلاله و مراوه‌تپه و عموم مردم شهرهای شرق استان خدمات درمانی لازم را ارائه دهد. 

وی اظهارداشت: اداره تامین اجتماعی کلاله با استقرار یک شعبه اصلی در کلاله و یک شعبه اقماری در مراوه‌تپه در مجموع ۵۵ هزار بیمه شده اصلی و تبعی و مستمری بگیر را تحت پوشش دارد.

شهرستان‌های کلاله و مراوه‌تپه با حدود ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار هزار و ۸۱۳ کیلومتر مربع وسعت در شرق استان گلستان قرار دارند.

به گزارش ایرنا، سرپرست سازمان تامین اجتماعی و هیات همراه پیش از حضور در کلاله، از بخش‌های مختلف بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی خاتم الانبیا گنبدکاووس مانند تخت‌های اضافه شده به آی سی یو و بخش زایمان که چندی پیش راه اندازی شدند و نیز اداره تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کردند.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۷۵ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی گنبدکاووس افتتاح طرح گلستان کلاله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی گنبدکاووس افتتاح طرح سازمان تامین اجتماعی گنبدکاووس افتتاح طرح گلستان کلاله سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی کلاله تامین اجتماعی ساختمان اداری شرق استان مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

بنا به این گزارش، براساس قانون میزان افزایش سالانه مستمری بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در سطح حداقل و سایر سطوح، پس از تصویب و ابلاغ هیات‌وزیران اجرا می‌شود.

منبع: ایرنا

tags # بازنشستگان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • کددار شدن درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت