Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویدکیا در برابر تراکتور به دنبال پیروزی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: برای ما مهم است که ساختار و روند هفته‌های گذشته را تکرار کنیم و 3 امتیاز از دست رفته هفته قبل را جبران کنیم.

به گزارش طرفداری، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در لیگ برتر اظهار داشت:

بازی خیلی سختی داریم. هر ۲ تیم بازی قبلی را از دست داده‌اند و می‌خواهند از این مسابقه امتیاز خوبی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: 

تراکتور سرمربی جدیدی انتخاب کرده که نمی‌دانیم چه سبک و دیدگاهی دارد. برای ما مهم است که ساختار و روند هفته‌های گذشته را تکرار کنیم و باید با جدیت این کار را انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد:

باید ۳ امتیاز از دست رفته هفته قبل را جبران کنیم اما این به این معنی نیست که بدون تفکر و احساسی بازی کنیم. باید بازی منطقی ارائه کنیم. بازی خیلی سختی خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم موفق شویم.

نویدکیا در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت:

جلال‌الدین علی‌محمدی به دلیل کارت قرمز در بازی قبلی محروم است و از داوود رجبی به دلیل مصدومیت نمی‌توانیم استفاده کنیم. سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:

فکر می‌کنم تجربه تلخی پیش آمد. امیدوارم هواداران رعایت کنند و توجه کنند که کار اشتباهی بود که انجام می‌شد.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! احتمال اعتراض شیخ دیاباته بابت حکم فیفا به CAS روش جالب فرهاد مجیدی در نقل و انتقالات تابستانی فوتبال شائولین به سبک آرتورو ویدال / عکس دردسر جدید برای کیمیش؛ واکسن نزده ها به هتل های آلمان راه داده نمی شوند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • سپاهان سرمربی محبوب را می خواهد | انتقال سخت عملی می شود؟