Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:09:16 GMT

تکمیل موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی در اولویت است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۱۳۵

تکمیل موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی در اولویت است

گروه استان‌ها ــ استاندار آذربایجان شرقی گفت: تکمیل موزه دفاع مقدس از اولویت های اینجانب در مسئولیت جدید است که تمام تلاش خود را در هر چه سریعتر به اتمام رساندن آن خواهم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازتبریز ، عابدین خرم عصر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر این که شهدا هم عالم عامل و هم عارف واصل بودند، اظهارداشت: تمام آثار به جا مانده از شهدا مانند اقیانوسی هستند که تا به امروز توانسته ایم قطره ای از آن را استخراج کرده و به نسل جوان تحویل دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که دفاع مقدس امتداد واقعه کربلا و رشادت های مدافعان حرم امتداد دفاع مقدس است، عنوان کرد: استان آذربایجان شرقی بیش از ده هزار شهید گلگون کفن دارد که هر به تعبیر مقام معظم رهبری "دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی مقاومت ملت ایران است" و ما نیز خود را مسئول پاسداری و نشر این گنجینه می دانیم.

وی با اشاره به این که این فرهنگ شهدا است که برای ما حیات طیبه را معنی می کند، افزود: آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس هر کدام برگ زرینی هستند که باید با کمک جامعه نخبگان آن را برای نسل امروز و آیندگان بتوانیم به نحو احسن تحویل دهیم.

موزه دفاع مقدس 18 تندیس جدید را جایگزین تندیس‌های قبلی می‌کند+ فیلم چهارمین شهید گمنام باغ موزه دفاع مقدس تهران شناسایی شد 24 موزه دفاع مقدس در مرکز استان‌ها راه‌اندازی شد

خرم در پایان با ابراز امیدواری از هم افزایی تمام ارگان ها به خصوص شهرداری و شورای شهر تبریز در راستای حل برخی از مشکلات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، اذعان داشت: تکمیل موزه دفاع مقدس از اولویت های اینجانب در مسئولیت جدید است که تمام تلاش خود را در هر چه سریعتر به اتمام رساندن آن خواهم کرد.

به گزارش تسنیم، در این آئین با قدردانی از خدمات و تلاش های سردار عباس قلی زاده، مدیرکل پیشین حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی،امیر دریار دار دوم رضا عباسی، به عنوان مدیرکل جدید این بنیاد معرفی شد.

انتهای پیام/114/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها

دیگر خبرها

  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل سیستم روشنایی ضلع شرقی پارک باغشمال تبریز
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان افتتاح می‌شود
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز