Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با وزیر بهداشت تزریق ۱۰۰ میلیون دُز واکسن با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند و این موفقیت را به وی تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در تماس تلفنی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با بهرام عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزیر امور خارجه با گرامی داشت یاد و نام شهدای حوزه سلامت و درمان در کشور در دوره سخت مقابله با ویروس کرونا و همچنین با قدردانی از تلاش و مجاهدت مجدانه کادر درمان در سراسر کشور، رسیدن واکسیناسیون در سطح کشور به رقم یکصد میلیون دوز تزریق را به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و همکاران گرانقدر ایشان در حوزه سلامت در سراسر کشور تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در این گفتگوی تلفنی همچنین آمادگی وزارت امور خارجه برای استمرار همکاری نزدیک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و هلال احمر کشورمان برای تامین بیشتر واکسن در دوره پیش رو و بر اساس نیاز‌های اعلامی از سوی حوزه درمان کشور را اعلام کرد.

وزیر امور خارجه با اشاره به دستور رئیس‌جمهور در شروع به کار دولت به وزارتخانه‌های امور خارجه و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجام ۱۰۰ میلیون دوز واکسیناسیون با استفاده از تولیدات داخلی و خارجی را رکورد بزرگ دولت سیزدهم در حوزه سلامت خواند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیرعبداللهیان عین الهی واکسن کرونا درمان و آموزش پزشکی وزیر امور خارجه حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا طحانی شامگاه پنجشنبه در اولین جشنواره تجلیل از خیرین حوزه بهداشت و درمان و چهارمین مجمع سلامت شهرستان خوروبیابانک اظهار کرد: خیران، پیشگامان اصلی در رفع نیازهای بهداشت و درمان و ارتقای سرانه‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان محسوب می‌شوند.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با قدردانی از خیران سلامت، ادامه داد: بدون تردید نیک اندیشی و خدمات صادقانه خیران در رفع نیازهای بهداشت و درمان شهرستان علاوه بر رضای الهی و تأثیرات فراوان، موجب اعتلای معنوی و ارتقای روح همبستگی و سرمایه اجتماعی خواهد شد.

در ادامه امیر حسین محبی نیز گفت: بسیاری از طرح‌های حوزه سلامت شهرستان با مشارکت خوب دولت و کمک خیران پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خوروبیابانک افزود: استفاده از ظرفیت مجمع خیرین سلامت و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه سلامت بسیار مهم است و این مجموعه‌ها ظرفیت بالقوه‌ای برای شهرستان هستند.

کد خبر 6088884

دیگر خبرها

  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست