Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:29:50 GMT

نجات جان مسافر در آخرین لحظه + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۳۹۲۹

نجات جان مسافر در آخرین لحظه + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کشور هند از جمله کشور‌هایی است که در ایستگاه‌های قطار آن حوادث زیادی رخ می‌دهد. به تازگی نیز سقوط مسافر میان شکاف بین سکو و قطار خبرساز شده است. این مسافر که قصد شوار شدن یک قطار در حال حرکت را داشت ناگهان به داخل شکاف بین سکو و قطار سقوط کرد و در موقعیتی خطرناک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این مسافر که هویتش اعلام نشده با واکنش به موقع و سریع یکی از مأموران ایستگاه قطار از مرگ گریخت. «شیویج سینگ»، مامور  قطار با دیدن این مسافر که چیزی نمانده بود زیر قطار قرار بگیرد بلافاصله وارد عمل شد و او را از میان شکاف بیرون کشید. این اتفاق در تاریخ ۱۴ نوامبر و در ایستگاه کالیان رخ داد.

بیشتر بخوانید

مهارتی که مامور ایستگاه قطار را تبدیل به قهرمان کرد

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته ایستگاه قطار تهیه شده واکنش استثنایی آقای سینگ را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که تعدادی زیادی از مسافران روی سکو دیده می‌شوند ناگهان این مسافر به داخل شکاف سقوط می‌کند. مامور قطار با دیدن این صحنه به سمت وی دویده و با گرفتن دستهایش او را از از شکاف بیرون می‌کشد.

این ویدئو توسط اداره راه آهن سراسری هند در توئیتر منتشر شد. بسیاری از کاربران اقدام قهرمانانه سینگ را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «آفرین به آقای سینگ. او ناجی جان یک انسان شد.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایستگاه قطار مامور قطار نجات دادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج خرداد افتتاح می‌شود
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار