Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم صیامی پنجشنبه شب در سمینار علمی "چالش‌ها و فرصت‌های رشته دوومیدانی " که با حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوگاه هفتم تیر شهرستان رامسر برگزار شد با اشاره مقالات ارایه شده در این سمینار افزود: بدنه دو و میدانی به لحاظ فنی ضعیف است و فعالیت تعداد هزار نفر در رشته های دو و میدانی به عنوان ورزش نخست المپیک ،زیبنده کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون دو و میدانی مهمترین عامل ارتقای کمی و کیفی این ورزش را ایجاد فضای همدلی دانست و تصریح کرد: به دنبال آن هستیم تا با برگزاری مسابقات دو خیابانی، لیگ های دو و میدانی و سایر برنامه ها لازم در چهار سال آینده تعداد ورزشکاران این ورزش به ۲۰۰ هزار نفر افزایش یابد.

وی بررسی های علمی پیرامون چالش ها آسیب های این رشته ورزشی نیازمند را اختصاص ردیف بودجه برای مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران دانست و بیان داشت: چراکه ورزشکاران این رشته به کمپی مناسب برای انجام تمرین های حرفه ای نیاز دارند.

رییس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به اهمیت احداث کمپ دو و میدانی در ارتقا و توسعه این ورزش خواستار اختصاص اعتبار لازم برای تسریع در راه اندازی کمپ حرفه ای این ورزش در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب شد.

رییس فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد: با تامین اعتبار لازم می توان برای ارتقای سطح دانش مربیان با اعزام به دوره های سطح یک بین المللی در اروپا و یا حضور مدرسان برای تحول و شکوفایی این رشته ورزشی گام های خوبی برداشت.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش و تحقیق در توسعه و پیشرفت ورزش از امضای تفاهم نامه ای با یکی از دانشگاهای کشور برای حل و بررسی مسایل به صورت علمی و آکادمیک خبر داد.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا و نایب قهرمان المپیک نیز در این سمینار به نقش مهم راه اندازی کمپ ورزشی در زمین مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اشاره کرد و از وزیر ورزش و جوانان خواست برای تسریع در راه اندازی کمپ دو میدانی در این مجموعه ورزشی دستور ویژه دهد.
احسان حدادی با اشاره به وجود دو هکتار زمین متعلق به فدراسیون دو و میدانی گفت: با ساخت این کمپ می توانیم ورزشکاران بیشتری را به سمت دو و میدانی جذب کنیم و از ظرفیت مربیان خارجی نیز برای تحول در این رشته ورزشی بهره مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: این زیرساخت علاوه بر این که نقش زیادی در ازتقای کیفی و کمی ورزش دو و میدانی دارد، می تواند تعداد مدال های کشور را در بازی های آسیایی و المپیک تضمین کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران نیز در این سمینار با اشاره به ورزش دو و میدانی به عنوان ورزشی پایه ای و پر مدال گفت: چنانچه این ورزش در کشور در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد می تواند جایگاه ورزش ایران را در دنیا در شرایط مطلوبی قرار دهد.

حسن رنگرز استان مازندران را از استان های پر مدال کشور برشمرد و افزود: ارایه مقالات علمی در این سمینار به پیشرفت علمی و رفع چالش های پیش روی این ورزش در کشور کمک خواهد کرد.

سمینار علمی « رشته چالش‌ها و فرصت‌های رشته دوومیدانی » با حضور وزیر ورزش و جوانان و تمامی اعضای فدراسیون دو ومیدانی در شهرستان رامسر در حال برگزاری است.

برچسب‌ها نوشهر فدراسیون دو و میدانی مازندران رامسر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر فدراسیون دو و میدانی مازندران نوشهر فدراسیون دو و میدانی مازندران رامسر فدراسیون دو و میدانی ورزش و جوانان مجموعه ورزشی چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • والیبالیست‌های ایرانی ۳۰۰ درصد گران شدند!
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است