Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده پدری اسکاماکا بازهم در شهر رم آشوب ایجاد کردند اما این مسائل ربطی به مهاجم تیم ملی ایتالیا ندارد.

پس از پدر جانلوکا اسکاماکا، پدر بزرگ این مهاجم ایتالیایی نیز خبرساز شد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ پدر بزرگ اسکاماکا که در یکی از بارهای شهر رم کار می کند، به دلیل چاقوکشی و قرار دادن چاقو زیر گلوی یکی از مشتریان دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ماه پیش پدر اسکاماکا نیز به کمپ تمرینی باشگاه رم حمله کرد و ضمن آسیب رساندن به 5 اتومبیل، با چاقو باعث ایجاد وحشت در تمرینات تیم جوانان رم شد. مهاجم فعلی ساسولو در واکنش به این اتفاقات گفت:

برای دومین بار طی چند ماه اخیر مجبور هستم در مورد اتفاقات خشونت آمیز و غیرقابل قبولی که پیرامون نام خانوادگی من مطرح می شود، فاصله بگیرم و توضیح بدهم. یک بار دیگر باید توضیح بدهم که با پدر و پدربزرگم قطع رابطه کرده ام. فقط نام خانوادگی من اسکاماکا است. مادر و خواهرم تنها اعضای خانواده ام هستند. 

همچنین بخوانید: واکنش جانلوکا اسکاماکا به حمله پدرش به کمپ تمرینی رم: خانواده من فقط مادر و خواهرم هستند

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی شد بلیط فروشی آزمایشی در مسابقه استقلال و نساجی بالوتلی در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا روزهای نامساعد دوناروما در پاری سن ژرمن؛ رایولا برنده اصلی انتقال دروازه بان ایتالیایی به پاریس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سریال آقازده اثر بهرنگ توقیفی با جنجال‌های بسیاری همراه بود و بخشی از این جنجال‌ها به واسطه چند سکانس از جمله سکانس صیغه با طعم آش و شکلات بود. سینا سهیلی که خودش را با نام سینا مهراد معرفی می‌کند، از این سکانس گفت.

دیگر خبرها

  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • دختر شاعر فلسطینی مانند پدرش کشته شد
  • شمه‌ای از بی‌کفایتی پهلوی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • من، مادرم، خواهرم و برادرم را سلاخی کرده‌ام!
  • (ویدئو) نوزاد فلسطینی متولد شده از مادر جان‌باخته درگذشت
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی