Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر احمد بوربور عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد تأسیس بسیج توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در دورانی که کشور نظم و ثبات و آرامش نداشت و ارکان نظام از استحکام خوبی برخوردار نبودند و گروه‌های مختلف و معاندین انقلاب و منافقین بر علیه نظام فعالیت می‌کردند و در حالی که در خیلی از اداراتی که قبل از انقلاب هم فعال بودند و بعد از آن انقلاب هم فعالیت می‌کردند کادرشان استحکام لازم را پیدا نکرده و شیوه‌های انقلابی بودن و اقدامات انقلابی را شروع نکرده بودند، امام خمینی (ره) با تأسیس بسیج و با حضور نیروهای مکتبی و مذهبی بسیجی در بین ادارات و مردم، کشور و انقلاب اسلامی را بیمه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مردم در طول سال‌های بعد از انقلاب همواره شاهد اقدامات بسیجیان در مجموعه بسیج و در عرصه‌های مختلف بوده‌اند، بیان کرد: در جنگ تحمیلی و مقابله با فتنه‌ها، مبارزه با مشکلات اقتصادی و بسیاری از مسائل و مشکلاتی که بر مردم حادث شده بود و همچنین در رسیدگی به مردمی که دچار بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله شده بودند، همواره بسیج پای کار مردم بوده و در راه اعتلای جامعه و خدمت به مردم خدماتی را ارائه کرده است.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بهارستان ادامه داد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، جوانان بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی پای کار آمدند و در عرصه‌های مختلف خدمات درمانی و بهداشتی، رفاهی، معیشتی، امدادرسانی و ضدعفونی کردن محلات و معابر خدماتی را به مردم ارائه کردند، امروز بسیجیان همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس وارد میدان شده و به هموطنان خود خدماتی را ارائه می‌دهند و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اعتلای کشور و رفاه جامعه مردم کار و تلاش می‌کنند.

بوربور با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های چهل و دومین سالگرد تأسیس بسیج با شعار ما بسیجیان پای کار مردم ایستاده ایم، برگزار می‌شود تاکید کرد: امسال ۷۲ ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذر ماه سال جاری با همکاری اقشار مختلف مردم، بسیجیان و با همراهی ادارات و ارگان‌ها در سطح همه حوزه‌ها و محلات شهرستان بهارستان با پویش بسیج پاره تن مردم است به اجرا درمی‌آید.

وی با تشریح اهم برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بهارستان، گفت: برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، فضاسازی و تبلیغات محیطی، تقدیر از فعالان طرح شهید سلیمانی، تکریم از خانواده‌های معظم شهدای مدافع سلامت، تجلیل از فعالان عرصه سلامت و بهداشت و درمان، حضور گروه‌های جهادی در محلات مختلف و ارائه خدمات پزشکی رایگان به همشهریان، برپایی میز خدمت، پیاده روی خانوادگی بسیجیان، تهیه و تحویل دو سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان از جمله ویژه برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان بهارستان می‌توان برشمرد.

رئیس ستاد گرامیداشت بسیج شهرستان بهارستان، خاطرنشان کرد: گردهمایی اقتدار بسیج در صفوف نماز جمعه، تشکیل حلقه‌های میقات صالحین، تعمیر و بازسازی منازل تعدادی از محرومین شهرستان، تجدید میثاق پاسداران و بسیجیان با آرمان‌های بنیانگذار بسیج و حضور در مرقد منور امام خمینی (ره)، برپایی ایستگاه‌های پذیرایی و اجرای گروه‌های سرود بسیج در معابر و میادین اصلی شهرها، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان بهارستان است.

کد خبر 5355237

منبع: مهر

کلیدواژه: بهارستان بسیج هفته بسیج زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه هفته بسیج کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها کتاب و کتابخوانی شهیده فاطمه اسدی استانداری هرمزگان گرگان مدیریت بحران شهرستان بهارستان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برنامه های هفته معلم را تشریح کرد.

نشست با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی، حضور در مدارس و کودکستان ها و اهدا لوح تقدیر و تقدیم گل معلمان، برگزاری همایش همکاران جهادی و معاونان آموزشی سه مقطع به همت بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش در یازدهم اردیبهشت از برنامه های این هفته است.

علاوه بر موارد گفته شده آیین زنگ سپاس معلم در روز ۱۱ اردیبهشت، پیاده روی بزرگ فرهنگیان در صبح پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، مراسم نمادین شهرستان شاهرود در ۱۸ اردیبهشت و برگزاری مسابقه پای درس استاد از کتاب تعلیم و تربیت در اسلام از آثار ارزشمند استاد شهید مرتضی مطهری از دیگر برنامه های این هفته است. گزارش علی شهسوار را برای مهر مشاهده می کنید.

کد خبر 6092446

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • ۳۷۰۰ برنامه ویژه بزرگداشت هفته معلم در هرمزگان اجرا می‌شود
  • ویژه برنامه‌های هفته معلم در شاهرود
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر