Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: پیش از هر چیز باید از استقبال هواداران عزیز رفسنجانی تشکر کنم که در ورود ما به این شهر به ما لطف داشتند. متاسفیم که به خاطر شرایط کرونا نمی‌توانیم در کنارشان باشیم. 

او ادامه داد: فردا بازی مهمی با تیم خوب مس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه مس رفسنجان یک باشگاه حرفه‌ای است که امسال هم تیم خوبی آماده کرده‌اند و کادر فنی و بازیکنان خوبی دارند. در این بازی باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم. 

سرمربی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: از تعطیلات لیگ خوب استفاده کردیم و یک بازی دوستانه هم داشتیم و آماده یک بازی خوب در شروع مجدد لیگ هستیم. 

گل‌محمدی درباره برنامه‌ریزی لیگ و انجام دیدار پرسپولیس سه روز بعد از بازی تیم ملی گفت: متاسفانه برنامه ریزی خوبی برای این هفته لیگ انجام نشد. تنها تیمی بودیم که سه بازیکن در تیم ملی داشتیم و الان آنها بدون زمان ریکاوری و استراحت به ما اضافه شده‌اند.

او اضافه کرد: این در شرایطی است که دو سفر سنگین به لبنان و اردن داشته‌اند و بعد از بازگشت به ایران بلافاصله با ما به رفسنجان آمده‌اند. هیچ جا شما چنین برنامه‌ای برای بازی بعد از بازی‌های ملی نمی‌بینید. می‌شد بازی‌های این هفته را با برنامه بهتری برگزار کرد. 

سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره روند این تیم تا این مقطع از فصل گفت: در دو بازی قبل نتایج آنطور که می‌خواستیم نبود اما می‌خواهیم از این بازی به روند پیروزی برگردیم و در سریعترین زمان ممکن خودمان را به صدر جدول برسانیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود

رییس هیات مدیره خانه تئاتر درباره برگزاری برنامه‌های اردیبهشت تئاتر که هر سال به انگیزه بزرگداشت روز جهانی تئاتر و از سوی انجمن‌های مختلف خانه تئاتر برپا می‌شد، توضیحاتی ارایه کرد.

ایرج راد به ایسنا گفت: هر سال از دی و بهمن سال قبل برای برنامه‌های هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر برنامه‌ریزی می‌کردیم و دبیر و رییس جشن را مشخص می‌کردیم و در پی آن، برنامه انجمن‌های گوناگون به مناسبت این هفته مشخص می‌شد اما زمستان سال گذشته این اتفاق رخ نداد.

وی اضافه کرد: بعد از همه‌گیری کرونا، دیگر برنامه‌ریزی برای هفته بزرگداشت روز جهانی تئاتر صورت نگرفت و امسال هم برنامه خاصی تدارک دیده نشده که دلایل گوناگونی دارد از جمله مشکلات مالی و مسائل دیگر.

او در عین حال اضافه کرد: با وجود این، برخی از انجمن‌ها به صورت خودجوش، برنامه‌هایی تدارک دیده‌اند و خودشان پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند مانند برنامه کانون کارگردانان که برای بزرگداشت آقای زنجان‌پور برگزار می‌شود. در هر حال ما ممانعتی برای برگزاری برنامه‌های مستقل انجمن‌ها نداریم ولی در هیات مدیره مرکزی، برنامه‌ریزی کلی برای اردیبهشت تئاتر در نظر گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، تا پیش از همه‌گیری کرونا، هر سال برنامه بزرگداشت روز جهانی تئاتر به کوشش انجمن‌های زیر مجموعه خانه تئاتر برگزار می‌شد اما چند سالی است که این برنامه‌ها ‌به دلیل مشکلات اقتصادی و وضعیت اجتماعی، برگزار نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم