Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:45:59 GMT

زیدان در حال یادگیری انگلیسی؛ مقصد او یونایتد است؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۴۴۸۸

زیدان در حال یادگیری انگلیسی؛ مقصد او یونایتد است؟

امانوئل پتی، هافبک سابق تیم ملی فرانسه، مدعی شده که زین الدین زیدان در حال یادگیری زبان انگلیسی است.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد آغاز ضعیفی در فصل جدید لیگ برتر داشته و پس از یازده بازی با 9 امتیاز اختلاف نسبت به چلسی صدرنشین در رده ششم جدول این لیگ قرار گرفته است.

شیاطین سرخ تا به حال چهار شکست را در کارنامه‌شان ثبت کرده‌اند و گفته می‌شود که اوله گونار سولسشر در آستانه اخراج از نیمکت این تیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از گزینه‌هایی که در چند هفته اخیر مدام از او به عنوان گزینه اصلی جانشینی سولسشر نام برده شده، زین الدین زیدان است.

حالا امانوئل پتی، هم بازی سابق زیدان در تیم ملی فرانسه، مدعی شده که این مربی در حال گذراندن کلاس‌های یادگیری زبان انگلیسی است.

 

 

این هافبک سابق آرسنال به بوک میکرز گفت:« برقراری ارتباط بسیار مهم است، بنابراین اگر شما نتوانید در باشگاهی مانند منچستریونایتد به درستی ارتباط برقرار کنید، به مشکلی جدی دچار می‌شوید. من به گفته شده که او اخیرا شروع به یادگیری انگلیسی کرده، بنابراین فکر می‌کنم این اتفاقی مهم برای زندگی حرفه‌ای او باشد.»

پتی اضافه کرد:« با این حال من باور نمی‌کنم که او به منچستریونایتد نزدیک باشد. البته که او نام بزرگی در دنیای فوتبال به حساب می‌آید اما هرگز در لیگ برتر بازی نکرده و ارتباط بسیار کمی با این رقابت دارد. به همین دلیل من چنین شایعاتی را باور نمی‌کنم.»

زیدان پس از جدایی از رئال مادرید در پایان فصل گذشته لالیگا هنوز هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. برخی رسانه‌های فرانسوی پیش از این مدعی شده بودند که او قصد دارد تا پایان جام جهانی 2022 قطر صبر کند و پس از پایان قرارداد دیدیه دشان، جانشین این مربی روی نیمکت تیم ملی فرانسه شود.

منچستر یونایتد زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2022 وقتی اریک تن هاخ به عنوان مربی جدید منچستریونایتد منصوب شد، او یک بازیکن را به عنوان هدف اول تابستانی خود اعلام کرد. تن هاخ اصرار کرده بود تا فرانکی دی یونگ را از بارسلونا بخرند. او در آژاکس سابقه کار با این بازیکن را داشت.

باشگاه انگلیسی حتی حاضر شده بود تا 80 میلیون یورو برای هافبک هلندی پرداخت کند اما در نهایت دی یونگ اعلام کرد در بارسا خواهد ماند و به تیمی دیگر نمی‌رود. یونایتد در آن تابستان خریدهایی چون آنتونی، کاسمیرو، لیساندور مارتینز و مالاسیا انجام داد.

تن هاخ در مصاحبه جدید خود با اسکای اسپورتس فاش کرد که عدم خرید دی یونگ چه ضربه‌ای به تیمش زد: «برای بازی به یک روش تاکتیکی خاص، شما به بازیکنانی مناسب و ویژه همان سیستم نیاز دارید. اگر ما می‌توانستیم دی یونگ را بخریم، مطمئنم همه چیز بهتر پیش می‌رفت. ما برای او اقدام کردیم ولی نشد. دی یونگ بازیکنی بود که می‌توانست کنار کاسمیرو خط میانی تیم را محکم کند و با این زوج، من سبکی که می‌خواستم را به خوبی در یونایتد پیاده می‌کردم.»

دیگر خبرها

  • حسرت تن‌هاخ: با او یونایتد تیم دیگری می‌شد
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان و نوجوانان
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • انسان‌ها سوگیری یادگیری ماشینی را بیشتر از سوگیری خود تشخیص می‌دهند