Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:37:04 GMT

واگذاری از ۱۰ واحد مسکن محرومان هفته بسیج در شفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۴۴۹۳

واگذاری از ۱۰ واحد مسکن محرومان هفته بسیج در شفت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور عصر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تشکیل بسیج تنها با دید نظامی نبوده است، اظهار کرد: هدف اعتلا و ارتقای نظام و دفاع همه جانبه از دستاوردهای آن بود.

وی با بیان اینکه حضور بسیج در همه عرصه‌ها دفع کننده تهدیدات و رفع محرومیت‌ها را به دنبال داشته است، افزود: بخشی از اقدامات بخش در ایام شیوع کرونا مشاهده شد و در شهرستان شفت نیز اقدام مشترک بسیج و شبکه بهداشت سبب شد امروز در زمینه واکسیناسیون رتبه اول در استان را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه شفت در ادامه رمز موفقیت محور مقاومت در سوریه را وجود مبانی بسیج بود، گفت: هر کشوری برای مقابله با زیاده خواهی و خدمت به مردم از الگوی بسیج بهره‌مند شود موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب بسیج پیشرو در میان نهادها و سازمان‌های کشور است، ادامه داد: بسیج در تحقق اهداف راهبردی تبیین شده تلاش و برای دستیابی به آنها مطالبه گری می‌کند.

سرهنگ نقدی پور با اشاره به اینکه بسیج سازندگی شفت می‌تواند در اجرای و تکمیل پروژه‌های عمرانی ادارات شهرستان که مردم ذینفع هستند مشارکت کند، اضافه کرد: ۱۰ واحد مسکن محروم در هفته بسیج در شهرستان شفت افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: از سال ۸۷ تاکنون ۱۰۷ مسکن محروم برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ساخته و واگذار شده و ساخت ۳۲ واحد مسکونی در دست اقدام است.

نقدی پور با اشاره به اینکه در هفته بسیج بیش از ۱۷۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بصیرتی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری یادواره شهدا، توزیع هزار بسته معیشتی، تجلیل از بسیجیان، برگزاری همایش اقتدار به صورت هماهنگ و ارتباط تصویری با رهبر معظم انقلاب، همایش تجلیل از خیران مسکن ساز، همایش فعالان فضای مجازی، تجلیل از فعالان طرح شهید سلیمانی، پویش‌های «نذر خون»، نواختن زنگ بسیج در مدارس بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در شفت است.

کد خبر 5355248

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بسیج شفت مسکن مددجویی زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه هفته بسیج کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها کتاب و کتابخوانی شهیده فاطمه اسدی استانداری هرمزگان گرگان مدیریت بحران هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن

سید محمد حسینی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در تأمین مسکن تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه بخشی از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن با کاربری مسکونی به صورت موردی یا معرفی ادارات راه و شهرسازی استان‌ها به ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین رایگان و تسهیلات لازم در اختیار پیمانکار تحویل شود تا مجتمع‌هایی به صورت انبوه ساخته و در اختیار جامعه ایثارگران فاقد مسکن قرار گیرد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گلستان همچنین تصریح کرد: در این راستا تا کنون هزار ۱۱۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه تا کنون به ۱۸۸ خانوار ایثارگر در استان گلستان زمین واگذار شده، گفت: ارزش ریالی این اراضی ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

حسینی در انتها یادآور شد: گفتنی است آن دسته از ایثارگرانی که از خدمات دولتی، زمین شهری و مسکن دولتی استفاده نکردند مشمول این طرح می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر