Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ترکیه با تمجید از روابط کشورش با رژیم اشغالگر قدس مدعی شد که این روابط برای امنیت منطقه اهمیت دارد. رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه تلفنی با رئیس رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

بر اساس گزارش ریاست جمهوری ترکیه، اردوغان در گفتگو با رئیس رژیم صهیونیستی مدعی شده است که روابط میان دو طرف برای امنیت خاورمیانه اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اردوغان همچنین بر ضرورت ادامه روابط و گفتگو میان آنکارا و تل‌آویو تاکید کرد و گفت ادامه تماس‌ها و گفتگو میان اسرائیل و ترکیه به نفع دو طرف است.

خبر دیگر اینکه روزنامه اسرائیل هیوم اعلام کرد رئیس شورای امنیت ملی امارات به آزادی زوج اسرائیلی بازداشت شده در ترکیه کمک کرده است. این زوج صهیونیست در پی فیلمبرداری از کاخ اردوغان بازداشت شده بودند.

پیروزی اسیر فلسطینی در نبرد شکم‌های خالی

موسسه الاسیر فلسطینی از پیروزی علاء الاعرج در نبرد شکم‌های خالی خبر داد. بر اساس این گزارش، این اسیر فلسطینی پس از لغو بازداشت اداری خود، به اعتصاب غذا در زندان‌های رژیم صهیونیستی پایان داد.

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مستحکم رژیم صهیونیستی مستحکم ترکیه و رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو احتمالا بازداشت شود

طی روز‌های اخیر نتانیاهو تلاش زیادی برای جلوگیری از چنین تحولی انجام داده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ضمن نفاق خواندن این حکم، اعلام کرد در صورت لزوم از «اسرائیل» خارج نخواهیم شد.

در همین رابطه کانال ١٢ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد اسرائیل انتظار دارد دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت نتانیاهو، گالانت و هالیوی را در این هفته صادر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به عملیات شهادت طلبانه شهروند ترکیه
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو