Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با اعلام علاقه باشگاه لیون فرانسه به جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران و تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه، گمانه زنی‌ها درباره آینده این مهاجم بازهم بالا گرفته است.

اخیراً «جونینیو پرنامبوکانو» مدیر ورزشی لیون فرانسه اعلام کرد که این تیم علاقمند به جذب سردار آزمون است: «سردار آزمون را دوست داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من و پتر بوش (سرمربی لیون) به او علاقمند هستیم. آزمون بیشتر به عنوان یک مهاجم مرکزی به نظر می‌رسد اگر چه در سمت چپ و مهاجم دوم هم بازی کرده است. نمی‌دانیم آیا موفق به انجام این انتقال می‌شویم یا خیر، اما در این راستا تلاش خواهیم کرد.»

قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد؛ این یعنی باشگاه زنیت برای فروش این مهاجم ایرانی و کسب درآمد از این طریق تنها همین نقل و انتقالات زمستانی را در پیش دارد. در غیر این صورت و اگر آزمون قراردادش را با زنیت تمدید نکند، در تابستان به صورت بازیکن آزاد به هر تیمی که بخواهد می‌رود.

در همین ارتباط سایت «چمپیونات» روسیه آخرین وضعیت آزمون را تحلیل و تاکید کرد باشگاه زنیت دست به هر کاری می‌زند تا آزمون به صورت آزاد از این تیم جدا نشود.

این سایت نوشت: «از یک سو باشگاه لیون اطلاعاتی را رسانه‌ای می‌کند که هر لحظه آماده امضای قراداد با بازیکن ایرانی هستند. از سوی دیگر، استعدادیاب‌های باشگاه آتالانتا هم منتظر چراغ سبز برای شروع مذاکرات هستند. احتمالاً در این میان فقط خود آزمون آرام است. او شروع به گلزنی کرده و با حالت بهتری بر می‌گردد. مشخص است که او اولین گزینه برای سرگئی سماک (سرمربی زنیت) است.»

در ادامه مطلب این سایت روسی آمده است: «اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه آزمون قراردادش را با زنیت تمدید نمی‌کند و به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود. طبق اطلاعات چمپیونات، زنیت برای جلوگیری از این اتفاق دست به هر کاری خواهد زد. خود سردار می‌خواهد به آلمان برود اما اگر باشگاه سنت پترزبورگ یک قرارداد خوب و بلند مدت پیشنهاد بدهد، ممکن است نظرش تغییر کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون آلمان آلمان تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ تیم فوتبال لیون تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال رُم امشب در سی‌وچهارمین بازی‌اش در فصل جاری سری A در خانه ناپولی به میدان می‌رود. رم پس از شکست برابر بولونیا هفته گذشته در مصاف با اودینزه پیروز شد تا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده امیدوار باشد.سردار آزمون مهاجم ایرانی رم روی پوستر رسمی این تیم برای تقابل با ناپولی قرار گرفته است.

حال سردار ایرانی رم، بعد از درخشش های پشت سر هم در این تیم، مجددا در ترکیب این تیم به‌صورت فیکس قرار گرفته است.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900728

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون