Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@23:14:48 GMT

قرنطینه هوشمند با واکسیناسیون عمومی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۵۴۷۲

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، از آمادگی برای اجرای طرح قرنطینه هوشمند در تهران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  زالی، با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های هوشمند، گفت: استفاده از ظرفیت قرنطینه هوشمند مبتنی بر برخورداری افراد از واکسیناسیون است به این مفهوم که دریافت خدمات مدنی، اجتماعی، بازرگانی و مراودات درون شهری منوط به انجام واکسیناسیون است و افراد با ارائه کارت واکسن خود می‌توانند از این خدمات بهره متد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه برنامه قرنطینه هوشمند هم اکنون در سه استان کشور به صورت پایلوت و آزمایشی در حال اجرا است، یادآور شد: با توجه به جمعیت مطلوب واکسینه شده در تهران می‌توانیم طرح محدودیت‌های هوشمند را در اسرع وقت و به صورت کامل با توجه به پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا در تهران نیز اجرایی و نهادینه سازی کنیم.

زالی با اشاره به هماهنگی‌های بین بخشی انجام شده خاطرنشان کرد: مقدمات کار در مجموعه ادارات، آموزش و پرورش و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان تهران با همکاری نیرو‌های انتظامی و اصناف در حال انجام است و امیدواریم با تکمیل ظرفیت واکسیناسیون در تهران زمینه اجرای عملیاتی برنامه قرنطینه هوشمند فراهم شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران یادآور شد: اجرای طرح قرنطینه هوشمند به این معنا است که بتوانیم محدودیت‌های کرونایی را کاملاً هوشمند و هدفمند طراحی کنیم تا افراد در عین رعایت آن‌ها بتوانند به کار‌های متعارف تجاری، خدماتی و مدنی خود بپردازند.

زالی با اشاره به پوشش بسیار مطلوب واکسیناسیون ضد کرونا در کشور تاکید کرد: شرط کافی برای تحقق برنامه‌های مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با بیان اینکه متأسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کشور و از جمله استان تهران بین ۴۸.۵ تا ۶۲.۵ درصد است، خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند وضعیت کنترل بیماری را شکننده و ناپایدار کند. برچسب ها: زالی ، ترددها ، هوشمند ، قرنطینه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: زالی ترددها هوشمند قرنطینه قرنطینه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۵۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: عدم رعایت نظافت عمومی مسافران و اقدام اشتباه پیمانکار نظافت سبب اختلال خط ۵ مترو طی روز گذشته شده بود.

به گزارش مشرق، هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • عدم رعایت نظافت عمومی سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت