Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:16:05 GMT

تیم منتخب ستاره‌های ناکام در کسب توپ طلا+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۶۸۱۳

تیم منتخب ستاره‌های ناکام در کسب توپ طلا+ عکس

بازیکنانی در تاریخ فوتبال بوده‌اند که با وجود شایستگی‌هایی که داشته‌اند، هرگز موفق به کسب معتبرترین عنوان فردی این رشته ورزشی نشده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجله معتبر «فرانس فوتبال» در حالی قرار است در تاریخ 29 نوامبر (دوشنبه 8 آذر ماه) در مراسمی در شهر پاریس برنده توپ طلای سال 2021 را معرفی کند که سایت فرانسوی «football.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

fr» در گزارشی جالب به معرفی تیمی از بازیکنان نامدار تاریخ فوتبال پرداخته که با وجود دستاوردهایی که در رده‌های ملی و باشگاهی داشته‌اند و البته شایستگی‌هایی که داشته‌اند، هرگز موفق به کسب این عنوان نشده‌اند.

تیم منتخب مدنظر به شرح زیر است:

دروازه‌بان: جان‌لوئیجی بوفون (ایتالیا)

مدافعان: روبرتو کارلوس (برزیل)، پائولو مالدینی (ایتالیا)، سرخیو راموس (اسپانیا) و کافو (برزیل)

هافبک‌ها: آندرس اینیستا (اسپانیا)، فرانک ریکارد (هلند) و ژاوی هرناندس (اسپانیا)

مهاجمان: تیری آنری (فرانسه)، رائول گونزالس (اسپانیا) و دنیس برکمپ (هلند)

نیمکت‌نشینان: مانوئل نویر (آلمان)، فرانکو بارسی (ایتالیا)، کارلس پویول (اسپانیا)، فیلیپ لام (آلمان)، فرانک لمپارد (انگلیس)، استیون جرارد (انگلیس)، آندره‌آ پیرلو (ایتالیا)، فرانک ریبری (فرانسه)، ساموئل اتوئو (کامرون)، آلساندرو دل‌پیرو (ایتالیا) و اریگ کانتونا (فرانسه)

واکنش فرانس‌فوتبال به شایعه انتخاب مسی به عنوان برنده توپ طلا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استیون جرارد فرانک لمپارد سرخیو راموس جان لوئیجی بوفون ژاوی مانوئل نویر مراسم توپ طلا استیون جرارد فرانک لمپارد سرخیو راموس جان لوئیجی بوفون ژاوی مانوئل نویر مراسم توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر

مدیران باشگاه اینتر ایتالیا با توجه به عملکرد ضعیف «الکسیس سانچز» قرارداد این مهاجم شیلیایی را تمدید نخواهند کرد و مهدی طارمی جایگزین وی خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • جدایی ستاره کوبایی - لهستانی از پروجا ایتالیا