Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر تمجید کرد

نلو وینگادای پرتغالی که سابقه همکاری با کارلوس کی‎روش از جمله در فوتبال ایران را نیز داشته حالا مدیرفنی فدراسیون فوتبال مصر است.

به گزارش طرفداری، وینگادا در گفتگو با پایگاه الکوره در خصوص حضور دوباره خودش و البته ورود کی‌روش به فوتبال مصر گفت:

ما کار سختی در پیش داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مسئولیت‌های من تلاش برای پیشرفت و رشد فوتبال پایه در سطوح نوجوانان و برگزاری دوره‌های آموزشی و مربیگری است که نتیجه این کارها در طولانی مدت دیده می‌شود. کار سخت و برنامه‌ریزی مناسبی داریم. مصر کشوری است سرشار از استعدادها و تنها به پیشرفت تاکتیکی و تلاش زیاد نیاز داریم تا به موفقیت برسیم.

سرمربی سابق تیم فوتبال امید ایران در خصوص همکاری دوباره با کی‌‌روش و این‌بار در فوتبال مصر گفت:

کی‌روش یک مربی بزرگ و شخصیت عالی است. او احساسات مثبتی نسبت به تیم ملی مصر دارد و من اطمینان دارم در شروع کار خودش موفق بوده و تیم را به مرحله نهایی دور انتخابی رسانده است. آینده از این هم بهتر است اما باید به او زمان داد تا مصر را به دوران اقتدار و اوج خودش برگرداند. او تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته اما عملکرد تیم ملی مصر رفته رفته بهتر خواهد شد و کی‌روش اصول تاکتیکی خودش را در تیم اجرا خواهد کرد.

وینگادا در پاسخ به این سوال که آیا او باعث معرفی کی‎روش به فدراسیون فوتبال مصر شده گفت:

ما قبلا در کنار هم کار کردیم و توانمندی‌هایش را به خوبی می‌شناسم. وقتی فدراسیون فوتبال تصمیم به ایجاد تغییر در کادر فنی گرفت از این تصمیم استقبال کردم.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته مقدماتی جام جهانی شد بلیط فروشی آزمایشی در مسابقه استقلال و نساجی بالوتلی در رویای بازگشت به تیم ملی ایتالیا روزهای نامساعد دوناروما در پاری سن ژرمن؛ رایولا برنده اصلی انتقال دروازه بان ایتالیایی به پاریس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال مصر تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم

سرمربی ژیرونا دوست دارد تیمش برای فصل بعد تقویت شود. 

طرفداری | ژیرونا بهترین فصل تاریخ خودش را با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به پایان می رساند. این تیم شگفتی ساز قرار است برای فصل آینده خودش را تقویت کند و گزینه های سرمربی از از همین حالا مشخص هستند. 

به گزارش اسپورت، میشل (سرمربی ژیرونا) در مصاحبه خودش راجع به دو بازیکن بارسلونا صحبت کرد و گفت که به جذب آنها برای تیمش علاقه دارد. 

موضع من کاملا مشخص است. می خواهم اریک گارسیا بماند و اوریول رومئو در تابستان به تیم برگردد. باور دارم بازیکنان اوکراینی تیم می مانند چون قرارداد دارند. امیدوارم ساوینیو هم بماند، او بهترین بازیکنی است که تا به حال سرمربی اش بوده ام. نمی دانم او بازیکن منچسترسیتی است یا تروا، اما بازیکن ما نیست. در موردش صحبت خواهیم کرد. 

اریک گارسیا این فصل به شکل قرضی در ژیرونا بازی کرد و قرار است فصل آینده به بارسلونا برگردد. اوریول رومئو هم بازیکن بارسلونا است اما به دلیل دقایق کم بازی، نمی خواهد در این تیم بماند.  

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • رگبارهای بهاری از امروز دوباره آسمان فارس را در برمی‌گیرد
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟