Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@21:17:44 GMT

اهدای اعضای بدن مرد ۶۸ ساله در بابل

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۶۹۷۸

اهدای اعضای بدن مرد ۶۸ ساله در بابل

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر سیدمصطفی قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: حبیب الله رحیمی لِهی، ۶۸ ساله اهل شهرستان بابل که بر اثر سکته مغزی به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل شد پس از اعلام مرگ مغزی، با رضایت خانواده اعضایش به تعدادی بیمار نیازمند حیات دوباره بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه به منظور اجرای فرایند پیوند با رضایت خانواده، این بیمار مرگ مغزی برای اهدای عضو به تهران منتقل شد، افزود: اعضای زنده یاد رحیمی شامل کبد، کلیه‌ها و همچنین نسوج وی، به چند بیمار نیازمند پیوند اهدا شد.

دکتر قاسم زاده گفت: زنده‌یاد رحیمی، هشتاد و یکمین مورد مرگ مغزی شناسایی شده از سال ۸۵ و هفتمین مورد مرگ مغزی سال ۱۴۰۰ در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بابل است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی بابل مرگ مغزی اهدای عضو مرگ مغزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد

کودکی ست 11ساله، چند سال است به دلیل نارسایی ریوی و مشکلات قلبی تحت درمان می باشد.با کمک شما عزیزان  و قرض و وام سال گذشته پیوند ریه ایشان انجام شده است.

متاسفانه مدتی بعد به علت بیماری قلبی نیاز فوری به آنژیوگرافی داشت که با کمک شما عزیزان به ایشان کمک شد. در حال حاضر پیوند ریه برای این کودک جوابگو نبوده و طبق گفته دکتر آخرین مرحله برای ایشان شانت مصنوعی ریه باید کار گذاشته شود که اگر جواب ندهد ممکن است جانش به خطر بیفتد.

هزینه جراحی 35 میلیون تومان اعلام شده است.متاسفانه اکسیژن به دست های این کودک نمی رسد و مدام پوست ناخن هایش کنده می شود و دستانش عرق می کند. در بیمارستان بارها بستری شده. چند روز دیگر باید جراحی شود ولی به دلیل هزینه های بالای جراحی نتوانسته اند این مبلغ را تامین کنند. خواهر نوجوانش نیز به دلیل مشکلات قلبی با کمک شما عزیزان آنژیو شده است. به دلیل رفت و آمد مدامشان در بیمارستان و مراقبت از کودک پدرش نمی تواند کارگری کند و طی این چند سال وام و قرض بسیاری برای درمان کودکشان گرفته اند .

هموطنان عزیز. ضمن دعای خیر برای سلامتی این پسر.بار دیگر هر چه در توان دارید برای پیوند ریه این کودک کمک کنید که قطعا دعای خیر مادر ایشان بدرقه راهتان خواهد بود.

پرداخت انلاین خیریه نسیم وصال

شماره کارت بانک ملت : ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۴۱۶۲۳۷
 شماره حساب بانک ملت: ۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵
شماره کارت بانک ملی: 6037997599156198
 شماره حساب بانک ملی:  0219934010000
شماره شبا: IR310120020000005898771465  

کد دستوری پرداخت: #52520*6655*

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • ثبت ششمین اهدای عضو در استان یزد