Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@04:55:44 GMT

رونمایی از سرمربی جدید تیم ملی سوریه

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۶۹۹۵

رونمایی از سرمربی جدید تیم ملی سوریه

با اعلام فدراسیون فوتبال سوریه، تیتا والریو رومانیایی سکان هدایت تیم ملی فوتبال سوریه را برعهده گرفت.

به گزارش مشرق، بعد از شکست مقابل تیم ملی ایران بود که فدراسیون فوتبال سوریه تصمیم به قطع همکاری با نزار محروس سرمربی کهنه‌کار و باتجربه سوری‌ها گرفت و به دنبال جایگزین جدیدی برای وی بودند؛ بعد از مذاکره با چند گزینه سرانجام سرمربی جدید تیم ملی سوریه به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال این کشور معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تیتا والریو.

سرمربی رومانیایی که یک دهه قبل سکان هدایت تیم ملی سوریه را برعهده داشت و سپس در عرصه باشگاهی سکان هدایت تیم‌هایی همچون الشارجه امارات، الشرطه سوریه، فیصلی اردن و النجمه لبنان را عهده‌دار بود و در آخرین سمت سرمربیگری تیم المینا در لیگ فوتبال عراق را برعهده داشت.

با اعلام فدراسیون فوتبال سوریه قرار است تیتا والریو سه شنبه آینده وارد دمشق شود و کادرفنی و دستیاران او نیز به زودی معرفی می‌شوند.

در حالی والریو سرمربی تیم ملی سوریه شد که فدراسیون فوتبال این کشور در اختیار کمیته موقت و انتقالی است و به‌زودی قرار است انتخابات برای تعیین رئیس جدید فدراسیون برگزار شود؛ پیش از برگزیدن سرمربی رومانیایی، دو گزینه سوری در نظر مدیران فدراسیون فوتبال سوریه بودند اما توافقات با یاسر السبایی و عماد خانکان به انجام نرسید تا تیتا والریو سکان هدایت سوریه را برعهده بگیرد.

سوریه با دو امتیاز از دو تساوی با امارات و عراق در رده ششم آخرین تیم گروه اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده و دو بار مغلوب ایران و یکبار هم مغلوب کره جنوبی و لبنان شده است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تیم ملی سوریه فوتبال سرمربی فدراسیون فوتبال سوریه تیم ملی سوریه سکان هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران در حال برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان با حضور جواد محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و اعضای مجمع از ساعت ۱۰:۱۵ در سرای ورزشکاران برگزار شد.

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان پیش از آغاز مجمع با تاکید بر اینکه بعد از تلاش‌ها، پیگیری‌ها و برنامه‌های مدونی که تعیین شد امروز شاهد مجمع انتخاباتی صالحی خواهیم بود تا برنامه‌های دقیقی برای رشد و پیشرفت این ورزش به کمک هیئت و کمینه‌های آن داشته باشیم، اظهار کرد: استان ظرفیت خوبی در ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی دارد. چند روز گذشته نمایشگاه خودروهای کلاسیک و موتور همچنین ضرفیت‌هایی که در پیست استان وجود دارد مبین ظرفیت بالای رشته اتومبیلرانی و موتورسواری در استان است. در جایی که پتانسیل و استعداد زیاد باشد و شرایط خاصی بر آن حاکم باشد اتفاقات و موارد خاص رخ می‌دهد و مدیریت آن باید ویژه‌تر باشد. می‌طلبد که همه اعضای آن جامعه با همدلی و وحدت مسیر بالندگی، پیشرفت و توسعه طی شود. قطعاً اتحاد بین جامعه این ورزش بود در ادامه موجب رقم خوردن اتفاقاً خاص خواهد شد.

وی افزود: دیدگاه اداره کل دیدگاهی حمایتی است و در نگاه دوم بعد نظارتی دارد. قطعاً پیگیر اتفاقاتی که موجب پیشرفت این رشته در استان می‌شود، خواهیم بود. امیدواریم خروجی این مجمع و انتخاب رئیس و هیئت رئیسه راه‌را برای ورزشکاران هموار کند تا با رفع مشکلات شاهد بالندگی و شکوفایی ورزشکاران، قهرمانان، داوران و مربیان باشیم. فدراسیون بسیار تسهیل‌گر است و مدیریت شخص مازیار ناظمی در فدراسیون و نظارتی که بر هیئت‌های استانی دارد قطعاً همراه ما خواهد بود تا بتوانیم اتومبیلرانی و موتور سواری را در استان گسترش دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: مدت قابل توجهی این هیئت ورزشی با سرپرست اداره می‌شد که زیبنده جایگاه این ورزش نبوده ولی همه عزیزانی که در ادوار گذشته مسئولیت داشته‌اند به نوبه خود برای خیاط و فعالیت این هیئت تلاش کرده‌اند. امیدوارم بعد از این مجمع همه یک صدا و یک دل بایستیم تا ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری استان به بالاترین افتخارات برسد.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع و سروسامان گرفتن هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوشایند تعداد زیادی که منافع و سودشان به خطر می‌افتد نیست.

این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سید مرتضی حسینی آذر خوارانی و ۱۵ رأی ماخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

کد خبر 750716

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم در تاریخ فوتبال ایران!
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل