Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در نماز جمعه این هفته تهران که  در دانشگاه تهران برگزار شد،گفت: یکی از کارهای بسیار دیدنی و دلپسند جامعه ایمانی و یکی از ویژگی های جامعه انقلابی، مسئله مواسات است که بر اساس عقد اخوت است. این اکسیر اعظم به این معناست که افراد مومن موظف هستند بر اساس اخوت ایمانی با جان و و آبرو و مال و سایر امکاناتی که در اختیار دارند در موارد نیاز به یکدیگر کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حق مومنین بر عهده یکدیگر است مواسات بین این دو ویژگی قرار گرفته است و کارگزاران نظام هم باید با مردم، مواسات داشته باشند.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه دشورای ها فراوان است، گفت: در این راستا سیل،  زلرله و حواث دیگری رخ می‌دهد و همه مومنان باید رزمایش مواسات برگزار کنند.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری افزود: رزمایش مواسات ادامه دارد و جامعه مومنان نباید دست از این وظیفه بزرگ بردارند؛ همه باید در میدان حاضر شوند.

وی گفت: با تمام برادران و خواهرانی که در زلزله هرمزگان و اندیکا دچار خسارت‌هایی شدند، ابراز همدردی می کنیم و خواستار آن هستیم که تمام مسئولین امر به وظایف خودشان به درستی عمل کنند.

تکمیل می‌شود...

منبع: فردا

کلیدواژه: نماز جمعه تهران حجت الاسلام حاج علی اکبری رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فرمانده کل انتظامی کشور به همراه نماینده ولی فقیه و جمعی از فرماندهان انتظامی فراجا ضمن حضور در جلسه شورای عالی جامعه مدرسین با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه، آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اجرای طرح نور در کشور ابراز داشت: شروع طرح نور امیدهایی را برای جامعه متدین ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتا جامعه مدرسین که یک نهاد دیرپای حوزوی و و از ابتدای انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی  و اکنون در کنار رهبر فرزانه انقلاب راجع به مسائل مختلف دغدغه مندی داشته است نهایت تلاشش این بوده است که احکام نورانی اسلام در جامعه پیاده شود و با حرکت انقلاب تحولی نه تنها در کشور بلکه در جهان پدیدار شود.

رئیس جامعه مدرسین افزود: دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، سایبری، اقتصادی و فرهنگی با تمام توان در مقابل انقلاب اسلامی قرار گرفتند ولی از آن جا که این انقلاب ریشه الهی دارد، ۴۵ سال در برابر این توطئه‌ها سرافراز و سربلند ایستاد و امیدواریم این مقاومت تا زمان ظهور حضرت ولی عصر (عج) ادامه پیدا کند.

وی گفت: امیدواریم حضرتعالی به عنوان سرباز اسلام، همانطور که در این سال‌های اخیر حدود ۱۰۰ شهید تقدیم این انقلاب کرده‌اید و در عرصه‌های مختلف اعم از مبارزه با اشرار، مواد مخدر و مرزبانی در دورترین نقاط این کشور موفق بوده‌اید، در این مسئله نیز موفق باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • علم الهدی: در بحث حجاب، نمی‌شود مردم یک گوشه بنشینند و تماشاچی باشند