Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:28:53 GMT

برنامه‌ ویژه ژاوی برای سه بازیکن پا به سن گذاشته

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۷۰۸۸

برنامه‌ ویژه ژاوی برای سه بازیکن پا به سن گذاشته

به نظر می‌رسد ژاوی تاکید کرده که باید سه بازیکن با تجربه و پا به سن گذاشته بارسا در طول هفته فقط یک بازی انجام دهند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را به شکل کابوس واری آغاز کرد و تا اواسط جدول لالیگا نیز پایین آمد. آنها همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز در دو بازی ابتدایی دو شکست را متحمل شدند تا وارد بحران شده باشند؛ موضوعی که نهایتاً صبر سران بارسلونا را به اتمام رساند و باعث شد که رونالد کومان هلندی از هدایت این تیم برکنار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بعد از برکناری کومان، مطابق انتظار ژاوی هرناندز هدایت بارسلونا را برعهده گرفت و حالا هواداران این تیم امیدوار هستند که تیم‌شان با بازگشت این اسطوره از وضعیت به وجود آمده خارج شود و در ادامه فصل روزهای خوبی را تجربه کند. از طرفی نظر می‌رسد که این اسطوره بلوگرانا برنامه ویژه ای برای رسیدن به اهداف مورد نظر خود در بارسا در سر دارد.

 

 

 

 

برخی بازیکنان در ترکیب بارسلونا حضور دارند که شاید دیگر قادر نیستند در همه بازی های فصل این تیم را همراهی کنند. در همین راستا جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدعی شده ژاوی هرناندز به هیئت مدیره بارسلونا خبر داده که جوردی آلبا(32 ساله)، جرارد پیکه(34 ساله) و سرخیو بوسکتس(33 ساله) باید فقط یک بازی در طول هفته انجام دهند. در و اقع به نظر می رسد که سرمربی بارسا قصد دارد از آسیب دیدگی احتمالی این سه بازیکن کلیدی جلوگیری کرده و آنها را برای بازی‌های مهم در اختیار داشته باشد. همچنین شاید این موضوع نشانه ای باشد مبنی بر اینکه ژاوی خواهان جذب جایگزین برای این سه ستاره است.

ژاوی یوردی آلبا جرارد پیکه بارسلونا سرخیو بوسکتس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی یوردی آلبا جرارد پیکه بارسلونا سرخیو بوسکتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پس از پایان لالیگا به دنبال یک بازی دوستانه برای درآمدزایی بود و امروز اعلام شد که در سئول بازی خواهد کرد. 

این بازی بین 27 می و 1 ژوئن (هفتم تا یازدهم خرداد) برگزار می‌شود. مقطعی که تیم‌های حاضر در یورو 2024 تمرینات آماده‌سازی خود را شروع خواهند کرد.

به این ترتیب بارسا توانست قرارداد یک بازی دوستانه برای کسب درآمد را با موفقیت ببندد. در پایان نیم فصل اول نیز بارسا راهی آمریکا شد تا برابر یک تیم مکزیکی قرار بگیرد و هدف چیزی جز کسب درآمد نبود.
بارسا پیش از این در آسیا برابر ویسل کوبه ژاپن نیز به میدان رفته بود و حالا بار دیگر به شرق دور خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره