Web Analytics Made Easy - Statcounter

افسانه چترنور می‌گوید تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان با نایب قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا شگفتی خلق کرد و در تاریخ فوتبال زنان ایران ثبت شد. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان برای اولین‌بار در مسابقه‌ای بین‌المللی شرکت کرد و به دومین دوره جام باشگاه‌های زنان آسیا اعزام شد.

سیرجان در این رقابت‌ها مقابل بنیادکار ازبکستان و گوکولام هند پیروز شد اما در آخرین دیدار خود مقابل امان کلاب اردن شکست خورد و عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افسانه چترنور در مورد عملکرد سیرجان در این مسابقات به ایسنا گفت: به نظر خیلی از کارشناسان فوتبال، ما شگفتی خلق کردیم و این عنوان برای فوتبال زنان ایران ثبت تاریخ شد.

او در مورد عملکرد خود بیان کرد: با توجه به آسیب‌دیدگی جا مانده از اردوهای ملی به مدت یک ماه از هر تمرینی باز ماندم، اما بلافاصله از لحظه‌ای که مجوز تمرین به من داده شد، تمریناتم را با تیم و حتی اختصاصی‌ با شدت ویژه‌ای آغاز کردم.  رسیدن به شرایط آرمانی برایم خیلی سخت بود  اما می‌خواستم در خلق شگفتی بزرگ  برای کشورم تاثیر گذار باشم. بنابراین تلاش زیادی کردم.  

چترنور در مورد گلی که از روی ضربه ایستگاهی به هند زد و انتشار زیادی در شبکه‌های مجازی داشت، گفت: بارها ضربات ایستگاهی‌ام را به گل تبدیل کرده بودم اما در آن لحظه چون خانواده‌ام بازی را زنده می‌دیدند و از آسیب‌دیدگی زهرا علیزاده  ناراحت بودم، حتما باید بهترین ضربه ایستگاهی خود را می‌زدم.

او به تبعیض بین فوتبالیست‌های زن و مرد ایران اشاره کرد و گفت: برابر نبودن و تفاوت زیادی بین قراردادهای زنان و مردان وجود دارد اما ما دختران فوتبالی به خاطر عشق و علاقمه‌مان با تلاش و پشتکار فقط رو به جلو پیش می‌رویم.

چترنور در پایان گفت: تمام بازخوردهایی که از طرف مردم در فضای مجازی گرفتیم،  سراسر جامعه زنان را غرق شور و شعف ملی کرد که جا دارد از همه مردمی که برای‌مان دعا کردند و انرژی مثبت فرستادند، تشکر کنم.

انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان افسانه چترنور تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا ورزش زنان فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های شطرنج شهرهای آسیا که در خانتی مانسیسک روسیه جریان دارد و در دور ششم، تیمآقایان و تیم بانوان ایران برابر نمایندگان روسیه با نام‌های «تولاسیتی» و «مسکوسیتی» قرار گرفتند.

در این دیدارها تیم مردان ایران با نتیجه ۳ بر یک پیروز شد و تیم بانوان به تساوی ۲ به ۲ دست یافت.

بدین ترتیب تا پایان دور ششم مسابقات شهرهای آسیا، تیم مردان ایران با ۱۰ امتیاز تیمی و ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدرنشینروسیه در جایگاه دوم و تیم ملی بانوان با ۷ امتیاز تیمی و پوئن‌شکنی بهتر در جایگاه چهارم قرار دارد.

تیم شطرنج مردان ایران با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم بانوان باترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در مسابقات خانتی مانسیسک حضور دارند.

کد خبر 6089389

دیگر خبرها

  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • (تصاویر) زنان فوتبالیستی که مردان از بازی مقابل آنها می‌ترسیدند!
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!