Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید «علی حسینی‌پور» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خمین، افزود: مسئولان در حیطه وظایفشان خود باید با ایمان و اعتقاد راسخ راهبردهایی را به‌کار بگیرند که در گره‌گشایی از معضلات تاثیرگذار بوده و ایران اسلامی بتواند مسیر تعالی و پیشرفت را با سرعت و قدرت بیشتری طی کند.
وی با اشاره به حضور استاندار مرکزی در خمین، بیان کرد: سفرهای شهرستانی و استانی مسئولان در دولت سیزدهم علاوه بر تقویت امید،موجب کارآمدی بیشتر تصمیمات و اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه خمین گفت: امام راحل در مدیریت و عبور از مسایل جدی چون جنگ تحمیلی و چالش‌های اقتصادی هرگز احساس ضعف نکرد و با پشتیبانی قوی مردم بر مسایل فایق آمد.
حجت الاسلام حسینی‌پور افزود: مقام معظم رهبری نیز با تدبیر و ترسیم آینده روشن از بحران های کنونی می‌گذرد و اقشار مختلف مردم و مسئولان همگام و گوش‌ به فرمان معظم‌ له هستند.
وی با تاکید بر احساس مسئولیت در جامعه، اظهار داشت: اقشار مختلف مردم نباید خود را از جامعه جدا بدانند و جامعه پویا و توسعه یافته زمانی محقق می‌شود که همه اقشار پای کار باشند و وظایف را بر عهده دولت ندانند.
امام جمعه خمین، آگاهی نسبت به توطئه دشمنان و اقداماتی که باید در مقابل این توطئه ها انجام شود را ضروری بیان کرد.
نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۲ نقطه شهری استان مرکزی اقامه می‌شود.

خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است.

برچسب‌ها استان مرکزی مقام معظم رهبری امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی مقام معظم رهبری امام خمینی استان مرکزی مقام معظم رهبری امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟

طبق آمارها تقریبا تمام دانشگاه‌های آمریکایی که محل تجمعات و اعتراضات هستند، محل تحصیل قشر مرفه، ثروتمند و حتی اقشار سیاسی آمریکایی هستند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، طبق آمارها تقریبا تمام دانشگاه‌های آمریکایی که محل تجمعات و اعتراضات هستند، محل تحصیل قشر مرفه، ثروتمند و حتی اقشار سیاسی آمریکایی هستند.همچنین بسیاری از دانشگاه‌های مشهور آمریکایی همواره محل تربیت نخبه‌های سیاسی برای سیاست‌های آمریکا بوده است.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • فیلم| دانشجویان معترض آمریکایی جزو کدام اقشار جامعه هستند؟
  • معلمان شاخص ترین عنصر در تعلیم و تربیت فرزندان مردم هستند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • کارگران بازوان توانمند جامعه‌
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند