Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان استانی به صورت جهادی به دنبال دعوت از سرمایه گذاران باشند.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز ۲۸ آبان در خطبه های نماز ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، باتاکید براینکه برای فراهم کردن زمینه حضور سرمایه گذاران در استان باید مسئولان به صورت جهادی در این راستا تلاش کنند،افزود: مسئله کسب و کار و سرمایه گذاری باید در استان به روال بیافتد و موانع تولید و کسب وکار استان با استفاده از طرح های عملیاتی و حضور نخبگان و سرمایه گذاران داخلی وخارجی رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نخبگان تصریح کرد: جوامع نخبه و مسئولان باید فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنند.

امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه نخبگان از ظرفیت و استعدادی که خداوند برآنها عطا کرده باید در مسیر الهی و خدمت به مردم استفاده کنند، خاطر نشان کرد: مسئولان باید از ظرفیت های نخبگان استفاده کرده و با فراهم کردن زمینه حضور نخبگان در جامعه به صورت مسئله محور مشکلات کشور را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مسئولان قدردان نخبگان باید باشند، اظهار کرد: آذربایجان غربی دارای ظرفیت ها و استعداد های بسیاری است که باید زمینه حضور و فعالیت آنها در جهت حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی استان بهره گرفت.

وی در ادامه باتوجه به شرایط سخت اجاره نشینی و افزایش قیمت اجاره بها اظهار کرد: با توجه به گرانی های اخیر صاحبان املاک در این شرایط منصفانه با مستاجران خود برخورد کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ضمن تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یک شجره طیبه است و در این مدت بسیجیان در تمامی عرصه ها حضور موثر و جهادی داشته اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نخبگان اجاره بهای مسکن بسيج سرمايه گذاري آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است