Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت معیشتی دشوار شده و حسرت سفر کردن به دلتان مانده؟ اگر بگوییم تنها نیستید و برخی مسئولان هم چنین حس و حالی دارند و چشم انتظار پیشنهاد سفر هستند تا راهی شوند، ممکن است تعجب کنید!
به گزارش «تابناک»، از جمله میهمانان ویژه نمایشگاه هوایی دبی که از چند روز پیش آغاز به کار کرده، چهارتن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشورمان هستند؛ میهمانانی که البته در زمره مدعوین مقامات امارات متحده عربی یا حتی شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه هم نیستند، بلکه به واسطه یکی از شرکت‌های پتروشیمی وطن مان عازم این سفر عجیب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ع. س»، «ج. ح. ک»، «ع. ج» و «ح. ف»، چهار نماینده‌ای هستند که به دعوت پتروشیمی «الف»، تعطیلات آخر هفته را به دبی سفر کرده اند تا از نمایشگاه هوایی در این کشور بازدید کرده و احتمالا در کنار آن فرصت بهره مندی از هوای مطبوع این کشور در این موقع از سال را از دست ندهند. تجربه‌ای دلچسب، به ویژه وقتی در مبدا سفر یعنی کشورمان سوز و سرما شروع شده باشد!
اما ارتباط شرکت پتروشیمی وطنی [نام این شرکت و باقی اسامی در این گزارش نزد «تابناک» محفوظ است و در صورت نیاز، در گزارش‌های تکمیلی منتشر خواهد گردید]با نمایشگاه هوایی چیست و از آن مهم تر، نمایندگان مجلس چه ارتباطی با این شرکت و چه تقارنی با نمایشگاهی که در آن محصولات هوا و فضا و بعضا نظامی، به نمایش در می‌آید، دارند؟ آیا نمایشگاه تنها بهانه‌ای برای سفر بوده یا مقدمه‌ای برای توسعه روابط؟!  
این‌ها ابهاماتی هستند که نمی‌توان به درستی درباره شان اظهار نظر کرد و پاسخ قطعی برایشان یافت، اما از آنجایی که می‌دانیم یک سوی ماجرا نمایندگان مجلس قرار دارند که همواره نزدیکی به ایشان برای برخی فواید بسیار زیاد داشته و از این رو به ایشان توصیه اکید شده که مراقب همه چیز حتی هدایایی که برایشان ارسال می‌شوند هم باشند، به نظر سفر گران قیمت به دبی، هدیه‌ای نیست که قرار باشد بدون معوض بماند.
این در حالی است که دست بر قضا شرکت‌های پتروشیمی هم از جمله نقش آفرینان برخی پرونده‌های تخلف هستند و به دلایل متعدد ضرورت دارد که فعل و انفعالات خارج از قاعده شان مورد رصد و پایش قرار گیرد، از جمله به این دلیل که بسیاری از این شرکت‌ها در بورس حضور دارند و از آن مهم تر، در زیرمجموعه هلدینگ‌های عظیم قرار گرفته اند و بر سر انتصاب اعضای هیات مدیره شان نبرد‌های مفصل در جریان است!
مسائلی که مجابمان می‌کند در خصوص سفر اخیر هم از نمایندگان مجلس و هم از دستگاه‌های نظارتی سوال پرسیده و چشم انتظار روشن شدن پشت پرده این سفر پرهزینه و آسیب زا باشیم. سفری که کمترین فایده شفاف شدن مسائل پیرامون آن، جلوگیری از تکرارش در آینده و جریحه دار کردن خاطر مردمی خواهد بود که این روز‌ها به شدت در مضیقه مالی قرار دارند و توقع ندارند نمایندگان مجلس به جای رسیدگی به مشکلات ایشان، وقتشان را در سواحل آن سوی خلیج فارس سپری کنند!

موضوعی که می‌بایست پیش از هر نهاد نظارتی مورد توجه خود مجلس شورای اسلامی قرار گیرد که برای مقابله با این دست تخلفات، قانون نظارت بر رفتار نمایندگان را تدارک دیده و ذیل آن روند نظارت بر رفتار نمایندگان و رسیدگی به تخلفات شان را شرح داده است؛ قانونی مهجور که بعید است مرد استفاده قرار گیرد، اما اگر قرار به اجرای آن در این مورد خاص باشد، «تابناک» آمادگی دارد مستندات را در اختیار ایشان قرار دهد.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی پتروشیمی نمایشگاه هوایی دبی مجلس شورای اسلامی سفر خارجی طرح جهش تولید مسکن زلزله جنوب ایران زلزله یوسف نوری مجتهد شبستری زهره کودایی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت

​بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور و مشارکت بانک صادرات ایران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با توجه به سابقه ارزشمند پشتیبانی و حمایت از بنگاه‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، میزبان فعالان این صنعت در سالن خلیج‌فارس (سالن44) مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.

حمایت از صنایع و پروژه‌های ملی از جمله مهمترین اهداف بانک صادرات ایران به شمار می‌رود و این بانک طی سالیان اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام داده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می‌شود، فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.​

دیگر خبرها

  • سلیمی نماینده مجلس: بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران آغاز به‌کار کرد
  • بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی آغاز به کار کرد
  • حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بین‌المللی نفت
  • چگونه می‌توان زنجیره ارزش پتروشیمی را توسعه داد؟
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه‌کسانی هستند؟
  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم