Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز جمعه در نشست با معتمدان و شوراهای اسلامی روستای رضوان فین بندرعباس جهت پیگیری مشکلات مردمی، وضعیت آبرسانی به روستای رضوان از طریق خط انتقال آب شیرینکن خلیج فارس مورد بررسی قرار داد.
وی بیان داشت: هم اکنون پنج کیلومتر از خط انتقال آب به روستای رضوان اجرا شده است.
 کمبود پزشک در درمانگاه رضوان، از جمله درخواست های مردمی در این نشست با استاندار هرمزگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده شورای بخش فین نیز اعلام کردند: هیچ گونه کمبودی در حوزه توزیع چادر بین زلزله زدگان وجود ندارد اما با توجه به سرمای هوا، تامین وسایل گرمایشی نیاز ضروری مردم است.
وی از همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران شرکت توزیع برق و آبفای استان نیز قدردانی کرد و گفت: پس از وقوع زلزله خللی در روند خدمات رسانی دو حوزه آب و برق به مردم بوجود نیامد.
همچنین شهریار نوری زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان نیز گزارشی در خصوص روند برآورد خسارت ها، آوار برداری و زمان شروع بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده در این منطقه ارائه کرد.
زمین لرزه ۶.۴ ریشتری حدود ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه ۱۴۰۰ بخش فین هرمزگان را به لرزه درآورد، این لرزه پس لرزه‌های متعددی به دنبال داشت.
شدت این زمین لرزه به حدی بود که در سایر استان‌های همجوار از جمله فارس و کرمان نیز احساس شد.
بیشتر منازل بخش فین بر اثر این زمین لرزه بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شدند.
 

برچسب‌ها استانداری هرمزگان هرمزگان آبرسانی زلزله پروندهٔ خبری زلزله در هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری هرمزگان هرمزگان آبرسانی استانداری هرمزگان هرمزگان آبرسانی زلزله روستای رضوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان