Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بازاریابی سازمان لیگ در خصوص تبلیغات بازی استقلال و نساجی توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدصادق درودگر در این باره عنوان کرد: پیرو جلسات متعددی که برگزار کردیم و در نهایت در کارگروه مشترکی که سازمان لیگ با حضور باشگاه‌ها داشت قرار بر این شد که تبلیغات این مسابقه (استقلال و نساجی) پنجاه پنجاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵۰ درصد تبلیغات سازمان لیگ و ۵۰ درصد هم تبلیغات باشگاه استقلال باشد.

وی اضافه کرد: شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون طی تماسی که با سازمان لیگ داشتند اعلام کردند که در این باره سازمان لیگ حمایت کند و به آن‌ها وقت دهید. در همین راستا با توجه به نظر رییس فدراسیون ما نیز موافقت کردیم و تا روز دوشنبه اول آذرماه فرصت دادیم طبق نظر رییس سازمان لیگ، باشگاه استقلال مدارک را که شامل ضمانت نامه معتبر بانکی طبق نظر سازمان بازرسی و نامه ترک تشریفات را تحویل سازمان لیگ بدهند.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ خاطرنشان کرد: باشگاه پرسیپولیس و استقلال تابع مقررات آیین نامه معاملات دولتی هستند و اگر ما هم قبول کنیم، متخلف شناخته شده و به دادگاه می‌رویم. ولی با این حال این بازی را انجام می‌دهیم و تا دوشنبه فرصت دارند مدارک را تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: فروش ۵ هزار بلیت برای بازی استقلال و نساجی/ سامانه فروش بلیت الکترونیک دچار اختلال شد

انتهای پیام/

برچسب ها: محمدصادق درودگر فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال استقلال استقلال و نساجی سازمان لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال نساجی پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن اصفهان برگزار شد و ساکت الهامی در کنار بازیکنان خود به تمرین پرداخت.

این تمرین در هوای مطلوب برگزار شد و بازیکنان نساجی زیر نظر کادرفنی کارهای تاکتیکی را مرور کردند و ضربه به دروازه را در دستور کار خود قرار دادند.

نساجی در آخرین دیدار خود در لیگ برتر موفق به شکست تراکتور شد و سه امتیاز مهم را به دست آورد و با توجه به حذف از جام‌حذفی فرصتی 13 روزه برای ریکاوری و مرور برنامه‌های فنی داشتند تا برای کسب سه امتیاز مهم خارج از خانه آماده شوند.

ساکت الهامی و دستیارانش این تمرین را با دقت زیادی نظارت می‌کردند و در تمرین شوت‌زنی در کنار بازیکنان حضور پیدا کردند.

تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند