Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:03:49 GMT

مزدا CX-۵۰، ۲۰۲۳ برای سال ۲۰۲۲ طراحی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۸۴۱۰

مزدا CX-۵۰، ۲۰۲۳ برای سال ۲۰۲۲ طراحی شد

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، مزدا CX-۵۰، ۲۰۲۳ یک مدل کراس اوور جدید است که جدیدا به خط تولید پیوسته و به نظر می رسد از نظر اندازه شبیه به CX-۵ است. این خودرو همان گزینه‌های ۲.۵ لیتری و ۲.۵ لیتری توربو چهار موتوره خطی را مانند سایر مدل‌های مزدا ارائه می‌دهد و مدل هیبریدی نیز بعدا عرضه می‌شود.

CX-۵۰ در ایالات متحده ساخته خواهد شد و قرار است در بهار ۲۰۲۲ به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین کراس اوور مزدا، CX-۵۰، ۲۰۲۳، به نظر می‌رسد که همان فرمول موفق شاسی‌بلند‌های فعلی خود را به نمایش بگذارد: ظاهری جذاب، فضای داخلی مجلل و یک تجربه رانندگی جذاب را به ارمغان می آرود.

در حالی که مزدا ابعادی ارائه نمی‌دهد، به نظر می‌رسد از نظر اندازه شبیه به CX-۵ باشد، که مزدا یک شرکت جدید دیگر در بخش محبوب کراس اوور‌های کامپکت است. اگرچه این دو مدل در حال حاضر در کنار یکدیگر فروخته خواهند شد، اما ما انتظار داریم که CX-۵۰ در نهایت جایگزین CX-۵ شود، بسیار شبیه آنچه در مورد کوچکتر CX-۳۰ و CX-۳ رخ داد.

   

مزدا CX-۵۰ را بیشتر به عنوان یک SUV آفرود گرا با فاصله بالاتر از سطح زمین نسبت به CX-۵ و لوازم جانبی سبک ناهموار در دسترس معرفی می‌کند، اما همچنان یک کراس اوور تک بدنه و بر اساس همان معماری مزدا است. مزدا می‌گوید کمی طولانی‌تر از CX-۵ است و ادعا می‌کند که فضای بیشتری برای سرنشینان صندلی عقب دارد.

   

معماری طولی و موتور شش خطی مزدا تا زمانی که کراس اوور‌های بزرگتر CX-۷۰ و CX-۹۰ معرفی شوند، وارد بازار نمی‌شوند. پیشرانه ۲.۵ لیتری چهار خطی در زیر کاپوت قرار خواهد گرفت، هم به صورت تنفس طبیعی و هم به صورت توربوشارژر که احتمالاً همان قدرتی معادل ۱۸۷ اسب بخار و ۲۵۰ اسب بخار را تولید می‌کند که در CX-۵ تولید می‌کند.

   

چهار چرخ محرک تجهیزات استاندارد خواهد بود و یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک با هر دو موتور جفت می‌شود. یک مدل هیبریدی بعداً به خط تولید می‌پیوندد، اما مزدا هنوز جزییات مربوط به این پیشرانه را به اشتراک نمی‌گذارد، جز اینکه گفته است دارای مجموعه هیبریدی تویوتا خواهد بود. در غیر این صورت، مزدا ادعا می‌کند که هیچ قطعه مشترکی بین CX-۵۰ و تویوتا کرولا کراس کوچکتر که در همان کارخانه ساخته شده است وجود ندارد.

CX-۵۰ یک خودروی پنج نفره است و با توجه به آنچه که از داخل آن می‌بینیم، به نظر می‌رسد طراحی داشبورد مشابهی با سایر مدل‌های مزدا دارد. صفحه نمایش لمسی نصب شده در قسمت بالایی داشبورد توسط یک دستگیره روی کنسول مرکزی کنترل می‌شود. تریم‌های گران‌تر دارای مواد مخملی مانند تودوزی چرمی هستند که در رنگ قهوه‌ای خوب موجود است و سانروف پانوراما اختیاری خواهد بود. مانند سایر مزداها، انتظار داریم کابین CX-۵۰ نسبت به بسیاری از رقبای اصلی خود، از جمله هوندا CR-V و تویوتا RAV۴، به انتهای طیف لوکس نزدیک‌تر شود.

   

CX-۵۰ یک انتخابگر حالت رانندگی جدید ارائه می‌کند که شامل حالت‌های آفرود و یدک‌کشی علاوه بر حالت اسپورت است که در اکثر مزدا‌های فعلی ارائه می‌شود. این تنظیمات ویژگی‌هایی مانند پاسخ دریچه گاز، بازخورد فرمان و تنظیم سیستم کنترل G-vectoring مزدا را تنظیم می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو نظر می رسد کراس اوور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس

با رسیدن به انتهای مسابقات فصل 24-2023 لالیگا، از نامزدهای تیم منتخب این جام رونمایی شده‌است.

طرفداری | نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا معرفی شدند.

با اعلام رسمی لالیگا، اسامی نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 این رقابت‌ها معرفی شدند. لالیگا برای چهار پست دروازه‌بان، مدافع، هافبک و مهاجم در مجموع از 49 نامزد رونمایی کرده که رئال مادرید با 8 نماینده بیش‌ترین سهم را دارد.

نامزدهای تیم منتخب لالیگا - دروازه‌بان‌ها

نامزدهای تیم منتخب لالیگا - مدافعان 

نامزدهای تیم منتخب لالیگا - هافبک‌ها

 

نامزدهای تیم منتخب لالیگا - مهاجمان 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی آاس رم ۰-۲ بایرلورکوزن (لیگ اروپا 2023/24)
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • (عکس) اولین تصویر از تصادف شدید مزدا و کمپرسی در جاده زرند- رفسنجان کرمان