Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سید مهدی میرغفاری، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین گفت: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی، اشتغال‌زایی و کمک به نیازمندان است.

وی ضمن اشاره به اهدای 50 سری  جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری، ۱۵ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و در ۶ ماهه دوم سال نیز تاکنون ۵۰ سری جهیزیه که ارزش هر سری آن 30 میلیون تومان است به نوعروسان اهدا شده است و تلاش داریم تا پایان سال ۱۴۰۰، ۳۰ سری جهیزیه دیگر نیز به نوعروسان کم‌بضاعت هدیه کنیم؛ ارزش ریالی مجموع این جهیزیه‌ها یک میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول عنوان کرد: این جهیزیه‌ها به افراد نیازمندی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شناسایی شده‌اند، اهدا شده است، ضمن آن‌که باید یادآور شد که بخشی از هزینه این جهیزیه‌ها با کمک‌های مردمی و قسمت اعظم آن نیز توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان تأمین شده است.

میرغفاری خاطرنشان کرد: هدف از توزیع و اهدای این جهیزیه‌ها، برداشتن بار از دوش زوج‌های کم‌بضاعت است و امیدواریم با این کار بتوانیم شادی و شعف را به منزل نوعروسان نیازمند و خانواده‌های آنان هدیه کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین اهدای جهیزیه رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان قزوین ستاد اجرایی فرمان امام جهیزیه ها سری جهیزیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد

ایسنا/خراسان شمالی مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در ایثاری دیگر، اهدای عضو جوان ۲۸ ساله بجنوردی به پنج بیمار نیازمند عضو، جانی دوباره داد.

مهری فرشاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: زنده یاد مظفر وحدانی که در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و جلب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل و تحت عمل اهدای عضو قرار گرفت.

وی ادامه داد: قلب زنده یاد وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به مردی ۵۵ ساله ساکن تربت جام، کبد این جوان در بیمارستان منتصریه به مردی ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، اهدا و پیوند شد.

فرشاد، ادامه داد: قرنیه‌های این جوان مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس