Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هر روز شاهد افزایش تعداد کودکان کار و خیابانی در استان البرز به ویژه شهر کرج هستیم، این آسیب اجتماعی دلایل مختلفی دارد که از جمله آنها می‌توان به هم‌افزا نبودن دستگاه‌های ذی‌ربط اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرای باید برای حل این معضل اجتماعی پای کار بیایند و با تشکیل یک قرارگاه منسجم اقدامی سریع در این زمینه انجام دهند.

امام جمعه کرج با اشاره به مشکلات زیست محیطی سایت دفن زباله حلقه دره به عنوان تنها سایت دفن زباله استان البرز تصریح کرد: با وجود وعده‌های زیادی که از مسئولان داده شده است، هنوز اقدامی تأثیرگذاری در این زمینه صورت نگرفته است.

تعصب روی خرید تولید ملی منجر به رونق تولید داخلی می‌شود

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با دوراندیشی شعار امسال را «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری کردند، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید تمامی ظرفیت‌ها به کارگیری شود و مسئولان، مردم و حتی سازمان‌های مردم نهاد پای کار بیایند تا بتوانیم این فرهنگ را جا بیندازیم.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز بحث فرهنگی را اصلی‌ترین مانع در راه رسیدن به این هدف عنوان کردند، گفت: مردم باید به این نکته باور داشته باشند که تعصب روی خرید تولید ملی و قطع دست دلالان منجر به رونق تولید داخلی خواهد شد.

وی با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: این هفته فرصتی بسیار مطلوب است تا تفکر نجات‌بخش و امیدآفرین بسیجی برای مردم بازشناسی شود، امروز بی‌تردید بسیج باید در عرصه پیشرفت کشور و تحقق تمدن اسلامی نقش‌آفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه اگر در کارمان روحیه جهادی و بسیجی نداشته باشیم بدون شک پیشرفت نمی‌کنیم، تصریح کرد: باید این تفکر را مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و اسلام در جامعه به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی کنیم.

کد خبر 5355577

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز شهر کرج خطبه های نماز جمعه زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه هفته بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها کتاب و کتابخوانی استانداری هرمزگان مدیریت بحران شهیده فاطمه اسدی بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • در دادرسی کودکان به‌دنبال عدالت ترمیمی  هستیم
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است