Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نمازجمعه این هفته(۲۱ مهرماه ۱۴۰۰) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان‌ها و شهرهای مختلف استان اردبیل برگزار شد.

امام جمعه موقت اردبیل: منطقه آزاد در استان اردبیل تعیین تکلیف شود/ بالاترین تقوا خیرخواه مردم بودن است

حجت الاسلام فرج بهزاد، امام جمعه موقت اردبیل در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه تحولات با سرعت بالایی انجام می‌گیرد و نباید زمان را از دست بدهیم بر لزوم تسریع در اجرایی شدن موضوع منطقه آزاد در استان تاکید کرد و گفت: منطقه آزاد استان چند وقتی است که به پشتوانه دوندگی‌های مسؤولان و نمایندگان و نامه‌نگاری‌ها و پیگیری‌های نماینده ولی فقیه در استان شامل استان اردبیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مدتی است که مردم منتظر تعیین وضعیت منطقه آزاد در استان اردبیل هستند که باید نمایندگان و مسؤولان استان در این‌‌خصوص پیگیری جدی انجام دهند.

امام جمعه موقت اردبیل در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا الگوهای فاخری بودند تاکید کرد: سردار سلیمانی حرکتی کرد که دنیا را به تلاطم واداشت و برخی از شهدای بزرگوار ما در سن کم معامله‌ای با خداوند کردند که باید با حسرت به آنها نگاه کنیم.

وی تصریح کرد: تقوای الهی فقط این نیست که انسان نماز و روزه‌اش را به وقت به‌جا بیاورد و با هیچ چیز کار نداشته باشد بلکه بالاترین و بزرگترین عبادت و عابدترین فرد شخصی است که خیرخواه بندگان خدا باشد.

بهزاد ادامه داد: اگر چند روزی فرصت و امکانات به دست مان افتاده باید گرهی را باز کنیم بنابراین بالاترین تقوا خیرخواه مردم بودن است.

امام جمعه موقت اردبیل اظهار کرد: اگر از تریبون نماز جمعه حرفی گفته می‌شود تماما از باب خیرخواهی بوده و در این جایگاه هدفمان این است که شادی و دلخوشی امت را ببینیم هر انسان با شرافتی وقتی می‌بیند یک انسان گرفتار شده و می‌تواند گره او را باز کند اقدام به این کار می‌کند.

امام جمعه خلخال: توسعه شهرستان خلخال و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مطالبه مردمی است

حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به روند پروژه‌های شهرستان خلخال اظهار کرد: حضور سرمایه‌گذارانی که به وعده خود عمل نمی‌کنند موجب خیانت به مردم، هدر رفت بیت المال و ضربه به توسعه شهرستان خلخال است.

وی با اشاره به عملیات نیمه تمام کارخانه سیمان خلخال و عملیات ساخت و ساز پل معلق و برخی پروژه‌های نیمه تمام دیگر در شهرستان خلخال بیان کرد: مسؤولان باید در خصوص اتمام این پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه خلخال بیان کرد: توسعه شهرستان خلخال یکی از مطالبات به حق و اساسی مردم شهرستان خلخال است و نباید بیش از این با حضور این‌گونه سرمایه‌گذاران اهداف توسعه‌ای منطقه به خطر بیافتد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال با اشاره به فرهنگ والای مردم شهرستان خلخال در رعایت پروتکل های بهداشتی بر لزوم ادامه رعایت ها تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس تاکید و از عوامل حوزه بهداشت، درمان و قرارگاه زیستی شهرستان خلخال قدردانی کرد.

امام جمعه شهرستان نیر: لزوم رسیدگی مسؤولان به مشکل آرد و نان شهرستان نیر

حجت الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان نیر با بیان اینکه خدمت بی‌منت به مردم وقت و زمان نمی شناسد، گفت: مدیران استانی و شهرستانی نباید در راه خدمت به مردم اسیر حواشی شوند.

وی در ادامه مشکل آرد و نان در شهرستان نیر را متذکر شد و بیان کرد: موضوع توزیع ناعادلانه آرد و طبخ نامناسب نان در شهرستان نیر به معضل جدی تبدیل شده به‌طوری که بعضی روزها بعد از ظهر به بعد با وجود جاده ترانزیتی در شهرستان، نان پیدا نمی‌شود.

نعمتی با بیان اینکه آرد و غله استان باید بسته‌های تشویقی و توبیخی برای نانوایان پیش بینی کند، افزود: مدیریت آرد و نان توسط فرمانداران با وجود حجم عظیم کارهای به جامانده و مصوبات اجرا نشده در شهرستان کار غیرقانونی است.

وی با بیان اینکه تهدید نانوایان کار غیراصولی و غیرقانونی است از اعضای شورای تامین به خصوص مدیران قضایی و امنیتی طبق درخواست عموم مردم  خواست،  این موضوع را سریعا پیگیری کنند تا مشکلات مردم در این زمینه برطرف شود.

حضور استاندار اردبیل در شهرستان نیر منجر به امیدافزایی شد

امام جمعه شهرستان نیر به سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر اشاره کرد و افزود: حضور استاندار در شهرستان نیر و دیدار با خانواده شهدا و مردم منطقه منجر به امیدافزایی بین مردم شد.

وی از تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور سازنده و تاثیرگذار در شهرستان نیر از جمله برکات سفر استاندار اردبیل به شهرستان نیر نام برد و تاکید کرد: امیدواریم با اجرای مصوبات سفر، وعده‌های مسؤولان استان در شهرستان محقق شود.

امام جمعه شهرستان نیر به دعوت استاندار اردبیل از نخبگان، فرهنگیان،اهالی علم و فرهنگ برای توسعه همه جانبه استان به ویژه در حوزه اقتصادی شامل گردشگری و کشاورزی اشاره کرد و گفت: استاندار جوان اردبیل با درک درد مردم و لمس مشکلات آنها در راستای رفع موانع پیشرفت و ابادانی  منطقه قول مساعد داده است.

اقدامات سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی قابل تقدیر است

وی به اقدامات سپاه و بسیج در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه اشاره کرد و بیان داشت: سپاه با ارائه تسهیلات برای نصب پنل‌های خورشیدی برای خانواده‌های بی‌بضاعت در منطقه تاکنون با همکاری اداره برق شهرستان به ۵۰ نفر در این زمینه خدمت‌رسانی کرده که قابل تقدیر است.

نعمتی گفت: ساخت خانه محروم، آبرسانی برای روستاهای فاقد آب شرب، حمایت از جوانان در ورزش، مشاغل خرد و حمایت از زنان، ایجاد اشتغال پایدار و راه اندازی کارگاه‌های قالی بافی، لحاف‌دوزی، جلسات صالحین و بصیرت افزایی برگرفته از روحیه بسیجی است.

امام جمعه بیله سوار: بسیج از برترین و مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است/ توجه به پتانسیل‌های داخلی و حمایت از سرمایه‌گذاران راه برون رفت از تحریم‌ها

حجت الاسلام عزیزی، امام جمعه بیله سوار در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تبریک هفته بسیج، ضمن برشمردن شاخصه‌ها و ویژگی‌های بسیجی، این شجره طیبه را از برترین و مهم‌ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست که در همه صحنه‌ها حضور این نهاد انقلابی و ارزشی به بهترین شکل ممکن احساس می‌شود.

وی با اشاره به کارشکنی‌ها و بهانه تراشی‌های آمریکا در بحث تحریم‌های ظالمانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تنها راه برون رفت و خنثی سازی کشور از این عمل ظالمانه را توجه به پتاسیل‌های داخلی، حمایت از سرمایه‌گذاران، توزیع متوازن ثروت در تمام مناطق و رفع محرومیت‌های اجباری و تحمیلی دانست.

عزیزی ضمن تذکر به مسؤولان کشوری، از آنان خواست تا مدیریت عادلانه، توجه به پیوست عدالت و خروجی‌های فرهنگی در اقدامات ملی و استانی را سرلوحه کار خود قرار دهند‌.

وی در ادامه افزود: مسؤولان باید فرصت صبر انقلابی و جهادی مردم در همراهی نظام را مغتنم شمرده و بیشترین تلاش و کوشش را برای رفع عدالت منطقه‌ای به‌خصوص رفع محرومیت شهرستان مرزی بیله سوار به‌کار گیرند.

امام جمعه مشگین شهر خواستار انتخاب و معرفی فرماندار انقلابی شد

حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگین شهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک هفته مبارک بسیج از روحیه ایثار، جهاد و خدمت‌رسانی به مردم توسط گروه‌های بسیج قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها موجب امیدآفرینی و دلگرمی مردم می‌شود. از استاندار اردبیل درخواست می‌شود تا پیگیر مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان اردبیل بوده و حق شهرستان‌ها را در خصوص مصوبات در اسرع وقت اعلام نمایند.

خطیب نماز جمعه مشگین شهر خواستار انتخاب و معرفی فرماندار انقلابی و ولایی برای شهرستان مشگین شهر در سریع‌ترین زمان ممکن شد.

باوقار از وضعیت نامناسب آرد و نان در شهرستان مشگین شهر انتقاد کرد و گفت: رفع مشکل آرد و نان در این شهرستان مطالبه مردمی است و باید مسؤولان در این‌خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه پارس آباد: مسؤولان در عزل و نصب‌ها دقت کنند/ استفاده از ظرفیت بسیج به حل مشکلات جامعه کمک می‌کند

حجت الاسلام باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و تبریک هفته بسیج اظهار کرد: مسؤولان دولتی در عزل و نصب‌ها دقت کنند. با توجه به اینکه دولت فعلی دولت مردمی است، مسؤولان باید با استفاده از رهنمودهای رهبری و با در نظر گرفتن  تمام ظرفیت‌های نخبگان و جوانان در عزل و نصب‌های خود فقط شایسته سالاری و تخصص و تعهد و جوان بودن را مد نظر قرار دهند.

وی ظرفیت‌های بسیج در حل مشکلات جامعه را بسیار موثر دانست و گفت: سپاه و بسیج از ایام دفاع مقدس تا به الان در تمام زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و در بحران‌ها پیش‌قدم بوده  و اقداماتشان در جهت رفع مشکلات مردم بسیار موثر بود.

باقری بنابی تصریح کرد: بنده از تلاش‌های مسؤولان در شهرستان و استان نهایت قدردانی را دارم که بعد از چندین سال انتظار، بالاخره مسیر سربند به پارس آباد به فاز آخر خود رسیده و قرار است تا آخر سال زیر بار ترافیک رود.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمازجمعه امام جمعه خلخال امام جمعه موقت اردبیل مشگین شهر پارس آباد خطبه های این هفته نماز جمعه امام جمعه موقت اردبیل امام جمعه شهرستان استاندار اردبیل شهرستان نیر سرمایه گذاران شهرستان خلخال استان اردبیل حجت الاسلام منطقه آزاد مشگین شهر آرد و نان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اجتناب از نزاع‌های سیاسی و تنش زا و به کار گرفتن تمام تلاش و توان در راستای خدمت بی منت به مردم، حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی در میان مردم با رعایت اصل عدالت و توزیع عادلانه امکانات از جمله مواردی است که اعضا شوراها باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی ضمن تبریک روز نهم اردیبهشت روز شوراها به اعضا شوراهای اسلامی اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و نیازهای اساسی در مصوبات و مقررات باید در دستور کار اعضای شورا باشد.

وی با بیان اینکه مردم این افراد را به‌عنوان مشاور امین انتخاب می‌کنند تا در روستاها و شهرها بتوانند نیازمندی‌های اساسی مردم را مد نظر قرار دهند و نباید نیازها و موارد غیر ضروری جای خود را به نیازهای ضروری بدهد، افزود: اعضای شوراها باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که بتوانند از مشکلات اولویت دار مردم مثل ترافیک گره‌گشایی کنند.

امام جمعه شهرستان خوی با بیان اینکه مردم را باید ولی نعمت بدانیم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مردی که انقلاب ما مرهون وجودش است می‌فرمایند به من اگر خادم بگویید خوشحال‌تر از این هستم که به من رهبر بگویید، ما مردم را ولی نعمتمان بدانیم. خانواده‌های مکرم شهدا ولی نعمت ما هستند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ کرامت انسانی در مجموعه شورا و شهرداری و ادارات شهرستان توصیه بنده است، گفت: اجتناب از نزاع‌های سیاسی و تنش‌زا و به کار گرفتن تمام تلاش و توان در راستای خدمت بی منت به مردم، حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی در میان مردم با رعایت اصل عدالت و توزیع عادلانه امکانات از جمله مواردی است که اعضا شوراها باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری خوی یادآور شد: در عرصه‌های فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام می‌شود، در راستای گسترش فضای سبز و پارک‌ها و تنظیم خیابان‌ها و معابر و کمربندی‌ها کارهای فاخری انجام شده است اما در برخی از مناطق شهر نیاز مبرم به نهال کاری، ایجاد پارک و مراکز تفریحی، مراکز ورزش عمومی، پارک محله، گسترش فضای ورزشی (به ویژه فضای ورزشی ویژه بانوان) وجود دارد.

امام جمعه شهرستان خوی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و شکست هیمنه دشمن بوده و تعداد موشک و یا اصابت به هدف اهمیتی پایین‌تر دارد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی اظهار کرد: مسئله قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایت کار است. مسئله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز کارگر افزود: حمایت از کارگر به این معنی است که ما جنس ایرانی و داخلی را خریداری بکنیم تا ثروت ملی افزایش پیدا بکند.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: تضمین امنیت شغلی، مسئله بیمه‌ها و اجرا نشدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی، ایمنی نیروی کار و ارتقای مهارت‌های شغلی چهار مسئله مهم کارگران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن روز معلم تصریح کرد: در عظمت معلم همین بس که همه ما وقتی به دنیا آمدیم هیچ چیزی بلد نبودیم معلم به ما یاد داد تا قرآن و مفاتیح و کتاب‌ها را بتوانیم بخوانیم، این معلم در دل انسان یک چراغی را روشن کرد و انسان را از جهل به دانایی رساند.

کد خبر 748073

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است