Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@23:57:23 GMT

پایان ۳۸ سال چشم انتظاری

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۸۵۳۶

پایان ۳۸ سال چشم انتظاری

خبر شناسایی شهید داودی پس از گذشت ۳۸ سال به مادر و خانواده این شهید داده شد.

خبرگزاری میزان - تسنیم نوشت: شهید باب الله داودی که بعنوان شهیدگمنام در سال ۱۳۹۴در شهر چالان چولان دفن شده بود، از طریق انجام آزمایش DNAشناسایی شد.

شهید باب الله داودی،فرزند نصیر،متولد ۱۳۴۶،جمعی لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب(ع) از بوئین زهرا به جبهه اعزام شد و در تاریخ ۷ اسفند ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید در سال ۱۳۹۴ پس از عدم شناسایی بعنوان شهیدگمنام در شهر چالان چولان در استان لرستان دفن شده بود. پس از گذشت ۳۸ سال چشم‌انتظاری،خبر شناسایی شهید داودی به مادر محترمه این شهید داده شد .

بیشتر بخوانید: پایان فراق ۳۵ ساله مادر شهید "خلیل ملک رفعت‎‎"

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: شهید گمنام مادر شهید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید گمنام مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، پیکر مطهر شهید سید علاءالدین اسدپور از شهدای ۸ سال دفاع مقدس امروز با حضور مردم قدرشناس شهرستان زرقان تشییع و در زادگاهش روستای آق جَلو به خاک سپرده شد.

شهید سید علاءالدین اسدپور ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در منطقه شلمچه و در عملیات بیت المقدس ۷ به شهادت رسید که پس از ۳۷ سال هویت این شهید گرانقدر با آزمایش‌های دی ان‌ای شناسایی شد.

دیگر خبرها

  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید ایزدیان در مسجدسلیمان+فیلم
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • مادر شهید اصغر حیدری آسمانی شد