Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:37:44 GMT

امام جمعه یاسوج: قیمت‌ها در بازار منطقی نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۲۸۷۲۲

امام جمعه یاسوج: قیمت‌ها در بازار منطقی نیست

گروه استان‌ها- امام جمعه یاسوج با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار باید با حساب و کتاب و اصولی باشد، گفت: در بازار کهگیلویه و بویراحمد عده‌ای با سوءاستفاده قیمت‌ها را افزایش می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: یکی از عوامل مدیریتی موضوع نظارت و بازرسی بوده که هم وظیفه دستگاه‌های نظارتی و هم از وظایف نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است و این قدرت بالایی برای کنترل بازار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل افزایش قیمت‌ها در رنج و سختی به سر می‌برند، افزود: قیمت‌ها در بازار باید با حساب و کتاب و اصولی باشد خیلی‌ها با قانونی شکنی از وضعیت بازار سوء استفاده کرده و قیمت اجناس را افزایش می‌دهند. نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از افزایش افسار گسیخته و روز افزون قیمت‌ها در بازار استان، ادامه داد: مسئولان استانی و حتی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی  برای پیشگیری از افزایش روز افزون و بی حساب و کتاب قیمت‌ها در بازار چاره اندیشی کرده و از افزایش بی رویه قیمت‌ها جلوگیری کنند. حسینی با بیان اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در موضوع کنترل و نظارت قیمت‌ها در بازار خوب عمل نکردند ادامه داد: دولت هم باید مسیر را برای حرکت نمایندگان در این راه مهیا کند تا نمایندگان به طریق بهتری بتوانند در راه نظارت و ارزیابی قیمت‌ها عمل کنند.


وی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با نخبگان گفت: کشور ما از نظر استعداد‌های فرهنگی از متوسط جهان هم بالاتر است و این شعار نیست و کشور ما به لحاظ تاریخی دارای پیشینه علمی بالایی است.

ابراز نگرانی مردم از صف‌های طولانی نانوایی‌ها در یاسوج/ آرد در "بازار آزاد" فروش می‌رودسرمای هوا در کرمانشاه بازار تکدی‌گری را "داغ" کرد/ لزوم افزایش مراکز نگهداری معتادان و افراد بی‌خانمانمرغ گرم براساس نیاز هر شهرستان به بازار لرستان تزریق می‌شود

وی با بیان اینکه کشور ما دارای سرمایه‌های علمی همچون زکریای رازی است و این کشور قابلیت رشد و شکوفایی دارد، تصریح کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشار‌هایی که به کشور ما وارد شد، اما توانستیم به مسائل  علمی پیچیده و بالایی دست پیدا کنیم که در موضوع پیشرفت‌های نظامی خود را به خوبی نشان داد.

امام جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه نباید هم‌صدا با دشمنان از توانمندی‌های داخلی غافل شویم افزود: باید از سرمایه‌های علمی که داریم بخوبی استفاده کنیم تا به خود باوری برسیم و این در حالی است که برخی با تشویش افکار عمومی ناامیدی را به جامعه تزرق می‌کنند. حسینی به آغاز فصل سرما و افزایش مصرف گاز خانگی اشاره کرد و گفت: شهروندان در مصرف گاز طبیعی صرفه جویی را رعایت کنند تا دیگر مناطق کشور با بحران سوخت و قطعی گاز مواجه نشوند. وی به موضوع بیماری کرونا هم اشاره کرد و افزود: مردم استان رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به شیوه نامه‌های بهداشتی حتما خود را برابر این بیماری خطرناک و کشنده واکسینه کنند تا آمار مبتلایان کاهش یافته و بتوانیم این بیماری را در استان کنترل کنیم. انتهای پیام/544/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار ستاد نماز جمعه بازار ستاد نماز جمعه قیمت ها در بازار کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها در جریان معاملات نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۰۹ (دو هزار و سیصد و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۴۹،۹۰۰ (سه میلیون و چهارصد و چهل و نه هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۳۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۴،۹۴۰،۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و چهل هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۵۸۸ (چهل و چهار هزار و پانصد و هشتاد و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۹۸۲ (چهل و هفت هزار و نهصد و هشتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۱.۱ درصدی، از ۷۶،۴۰۰ (هفتاد و شش هزار و چهارصد) تومان به ۷۷،۲۵۰ (هفتاد و هفت هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله‌ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله‌ای با افزایش ۰.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۲،۱۴۱ (دوازده هزار و یکصد و چهل و یک) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۰۰ (یک هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۰۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۷۷ درصدی، از ۴۴،۵۵۰ (چهل و چهار هزار و پانصد و پنجاه) تومان به ۴۴،۹۰۰ (چهل و چهار هزار و نهصد) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۱.۲۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۰،۷۰۰ (چهل هزار و هفتصد) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق، امروز به ۴۷ (چهل و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۱۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۴۱،۲۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۱۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۴.۵۱ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۵۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷،۲۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن