Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیده ماه منیر گرجی زاده روز جمعه با اعلام این مطلب به رسانه ها گفت: بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برنامه های مختلفی را در سطح استان و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه با عنوان" بسیج پاره تن مردم " برگزار می شود، گفت: در اولین روز هفته برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله آمادگی جسمانی و طناب کشی، بازی های بومی- محلی برای بانوان بسیجی، اهدای جهیزیه، نذر نان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تجلیل از شورا، فرماندهان پایگاه و حوزه ها از جمله برنامه های دومین روز هفته بسیج است.

گرجی زاده برگزاری اردوی جهادی یک روزه بسیج جامعه زنان سپاه فتح به منظور ارائه ویزیت رایگان پزشکان متخصص و عمومی، کارگاه های مشاوره دختران نوجوان و جوان، مشاوره های فردی و گروهی ، توزیع بسته های معیشتی و لوازم تحریر، جشن کودکانه در محلات حاشیه نشین را از دیگر برنامه های سومین روز هفته بسیج عنوان کرد.

به گفته وی، برگزاری نشست زن و تفکر بسیجی با همکاری سمن ها و نهادهای برون‌ سازمانی، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی با موضوع عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه های مشاوره ای، نیز از جمله برنامه های تدارک دیده شده برای چهارمین روز هفته بسیج است.

مسئول بسیج زنان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پنجمین روز هفته بسیج، گفت: در این روز دوره توانمند سازی استانی مربیان مهد قرآنی با هدف رشد و تربیت کودکان تراز انقلاب و ظهور و دوره آموزش مقدماتی در سطح شهرستان و استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری زیارت عاشورا، اجرای رزمایش در فضای مجازی، دیدار با امام جمعه های شهرستان ها، بازدید و تجلیل از خانواده های شهدا در ششمین روز هفته بسیج، افزود: آیین عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا و تجمع بزرگ خادمین شهدا نیز برگزار می شود

گرجی زاده تصریح کرد: برگزاری دعای ندبه، حضور در نماز جمعه، برگزاری اردوی تربیتی حلقات صالحین، برگزاری همایش پیاده روی، مسابقات مختلف از جمله برنامه های مهم روز هفتم خواهد بود.

برچسب‌ها روز بسیج مستضعفان کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز بسیج مستضعفان کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج روز بسیج مستضعفان کهگیلویه و بویراحمد هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد روز هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • کسب مجوز برگزاری امتحانات در مناطق عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت