Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد نظری ظهر آدینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهرود به میزبانی مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه انجام کار بزرگ لازمه تشکیلات قوی بوده و این موضوع در بسیج تحقق‌یافته است، ابراز داشت: امروز مهم‌ترین موضوع داشتن تفکر بسیجی است تا زمانی به این موضوع پایبند باشیم انجام امور با موفقیت بیشتری صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه امروز تفکر بسیجی باعث ناامید کردن دشمنان اسلام و نظام انقلابی شده است، افزود: یکی از دلایل این موفقیت ریشه‌دار بودن بسیج در شجره طیبه و توحید است لذا همین موضوع باعث شده تا دشمنی دشمنان علیه بسیج هر روز بیشتر شود.

امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها به موضوع حمایت از نخبگان و ضرورت توجه به علوم جدید تاکید کردند، ابراز داشت: باید این را گوشزد کرد که جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور نخبگان است لذا باید برای بهره‌گیری از استعدادهای آن‌ها تلاش شود.

نظری بابیان اینکه دانشگاهیان سرمایه‌های انسانی هستند که می‌توانند به تحقق شعار سال بسیار کمک کنند، تصریح کرد: از فعالیت تشکیلاتی با حضور دانشگاهیان، مسئولان و سرمایه‌گذاران و بیان دیدگاه‌ها در این شورا پیشنهادی که می‌تواند بسیار در رونق اقتصادی اثرگذار باشد.

وی بابیان اینکه چنین تشکیلاتی در خود شهرستان شاهرود نیز در حال راه‌اندازی است، افزود: همه صاحب نظران به‌ویژه افراد دارای طرح و برنامه می‌توانند در این تشکیلات راه پیداکرده و بابیان دیدگاه خود به توسعه شهر کمک کنند.

کد خبر 5355616

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان احمد نظری خطبه های نماز جمعه شاهرود زلزله ویروس کرونا بوشهر هفته بسیج زمین لرزه آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها خطبه های نماز جمعه کتاب و کتابخوانی استانداری هرمزگان مدیریت بحران شهیده فاطمه اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه به میزبانی مصلا امام شهر سمنان ضمن بیان اینکه هفته کار و کارگر فرصت خوبی تا به چالش‌های مهم این بخش رسیدگی شود، ابراز داشت: جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان با حل مشکلات بخش کارگری زمینه نشاط اجتماعی را فراهم کنند، افزود: در استان سمنان نیز این موارد باید رصد و حل آنها در اولویت قرار گیرد.

خطیب موقت نمازجمعه سمنان ضمن بیان اینکه در هفته تکریم مقام معلم باید اندیشه‌های شهید مطهری مورد توجه باشد، ابراز داشت: معلمان باید اعتماد به نفس، باور و عشق را به دانش آموزان بیاموزند.

عبدوس بابیان اینکه طرح نور توسط فراجا توانست نقش مؤثری در برقراری حجاب و عفاف در جامعه داشته باشد، تصریح کرد: از این رو جامعه قدردان و حامی نیروی انتظامی است.

وی بابیان اینکه ایران بار دیگر به دنیا ثابت کرد که رژیم منحوس اسرائیل طبل تو خالی است، افزود: ایران تنها طی چند ساعت جهان را متوجه ساخت که ارتش اسرائیل بزدل و ترسو و ایران قدرت شکست ناپذیر دارد.

کد خبر 6095719

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی با کم‌ترین هزینه کارهای بزرگ انجام می‌دهد
  • جهش تولید با رفع دغدغه معیشت کارگران محقق می‌شود
  • بیداری جهانی علیه تفکر صهیونیستی
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • برگزاری اولین دوره تشکیلاتی «بشری» توسط جامعه اسلامی دانشجویان
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند