Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه در آستانه هفته بسیج قرار داریم، اظهارداشت: بسیج در عرصه های مختلف در سطح جامعه نقش آفرینی کرده است انشاالله بتوانیم یک بسیجی واقعی باشیم.

قریشی گفت: بسیج یک شجره طیبه است و در این مدت بسیجیان در تمامی عرصه ها حضور موثر و جهادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی درگذشت حضرت آیت الله شبستری نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و ادامه داد:وقتی عالم دینی از دنیا می رود ضربه بزرگی بر جامعه وارد میشود.

قریشی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جامعه نخبگانی اظهار داشت: لازم است که فرمایشات مقام معظم رهبری را عملیاتی بکنیم؛ مسئولان باید از ظرفیت های نخبگان استفاده کنند و زیرساخت و بستر های لازم برای جامعه نخبگانی را فراهم کنند.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: جوانان پراستعداد و نخبگان باید شکرگذار این نعمت الهی باشند و تلاش کنند که از این ظرفیت های بالقوه خود را در راه خداوند بکار بگیرند.

وی با بیان اینکه مشکلات کشور با حضور نخبگان در عرصه های مختلف قابل حل است افزود:  مشکلات جامعه و کشور باید توسط نخبگان کشوری قابل حل است به همین دلیل است که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند که از ظرفیت های نخبگان در حوزه های مختلف استفاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی تاکید کرد: بنده جوانانی را در استان می شناسنم که در حوزه هوش مصنوعی استعدادهای ویژه ای دارند لذا مسئولان زیرساخت و بستر های لازم برای فعالیت نخبگانی استان را فراهم کنند مسئولان اجرایی باید از جوانان و نخبگان حمایت کنند.

وی ادامه داد: در آینده به موضوع هوش مصنوعی نیاز جدی خواهیم داشت و جوانان زیادی در حوزه هوش مصنوعی در استان داریم که نیازمند حمایت های مادی و معنوی مسئولان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی اظهار داشت: سرمایه گذاری باید در استان آذربایجان غربی به روال بیافتد، اگر موانع تولید و کسب و کار برداشته شود زمینه برای ایجاد کسب و کار ها فراهم میشود، لذا مسئولان استانی نسبت به این موضوع نگاه مضاعف داشته باشند.

قریشی با اشاره به اینکه باید مقامات اجرایی از سرمایه گذاران دعوت کنند، تاکید کرد: استاندار آذربایجان غربی و برخی از نمایندگان دنبال سرمایه گذاران هستند این اقدام خوبی است لذا مدیران ارشد استان باید بصورت جهادی دنبال سرمایه گذاران باشند نه اینکه فقط منتظر سرمایه گذاران داخلی و خارجی باشیم.

حجت الاسلام قریشی با بیان اینکه باید برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی مشوق های در نظر گرفت، گفت: مدیران اجرایی باید روند کاری خود را در راستای مدیریت جهادی قرار بدهند و با رفع موانع موجود روند سرمایه گذاری، بستر و زیرساخت ها را برای سرمایه گذاران فراهم کنند.

 وی با اشاره به اینکه تیم جدید اجرایی در استان شکل گرفته است، تصریح کرد: مسئولان استان باید بصورت جهادی و خود جوش وارد میدان بشوند تا بتوانند مشکلات جامعه را مدیریت کنند. 

قریشی گفت: متاسفانه شاهد افزیش قیمت اجاره بها ها در سطح استان هستیم، مسئولان مرتبط باید این موضوع را پیگیری کنند و از همه مهم تر باید صاحب خانه ها در این برهه زمانی انصاف داشته باشند. اگر می خواهیم در جامعه رحمت خداوند بر ما شامل شود باید به یکدیگر کمک کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه ارومیه جامعه سرمایه گذاران حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد

غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه ۶ سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه... - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار فولاد، غلامرضا سلیمی، معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه، در حاشیه بازدید اعضای منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان از خط تولید فولاد مبارکه اظهار کرد: بازدیدها قطعاً ثمرات و منافع بسیاری برای کشور و صنعت دارد و مقوله تولید با توجه به نام‌گذاری چندین‌ساله آن باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

معاون بهره‌برداری فولاد مبارکه ادامه داد: تمام دغدغه شرکت فولاد مبارکه این است که تولید را در ابعاد مختلفِ کمیت، کیفیت و پارامترهای مرتبط رشد دهد و بخشی از این تلاش به کمک مسئولان در خارج از مجموعه بستگی دارد؛ ازاین‌رو حضور و بازدیدها از خط تولید و آشنایی نزدیک با مشکلات و ظرفیت‌ها ثمربخش خواهد بود.

وی افزود: راه برون‌رفت کشور از مشکلات، رشد تولید است و قطعاً دغدغه مسئولان کشور و استان، رفع موانع تولید و تحقق شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری است.

سلیمی یادآور شد: محدودیت منابع انرژی یکی از مشکلات شرکت فولاد مبارکه است که بازرسان در جریان آن قرار گرفتند و امیدواریم تصمیمات فنی و منطقی‌تری در این زمینه گرفته شود.

سازمان بازرسی در رفع مشکلات صنعت فولاد اعلام آمادگی کرده است

به گزارش خبرنگار فولاد، حمید شاه‌محمدی، رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان، پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه، در حاشیه بازدید از فولاد مبارکه با اشاره به شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» و لزوم حمایت از تولید، اظهار کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه و سازمان بازرسی بر حمایت از تولید، بازدید از فولاد مبارکه انجام شد.

وی ادامه داد: فولاد مبارکه به‌لحاظ تولید در خط مقدم صنعت فولاد قرار دارد و با توجه به این ظرفیت، بازدید حضوری بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور از فولاد مبارکه نتیجه‌بخش خواهد بود، زیرا موجب می‌شود ایشان از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های تولید آشنا شوند.

رئیس بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور و بازرس کل استان اصفهان گفت: سازمان بازرسی در راستای وظایف، حوزه کاری و صلاحیت خود، تا جایی که بتواند جهت حل مشکلات صنعت فولاد و تولید کشور ورود پیدا می‌کند و برای رفع این مشکلات اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به مشکلات موجود فولاد مبارکه و محدودیت‌های انرژی تصریح کرد: در رفع محدودیت‌های انرژی دو دیدگاه کشوری وجود دارد و تصمیمات کشوری به مصلحت کل کشور است و البته مسئولان استان دغدغه رفع مشکلات تولید را دارد و سازمان بازرسی نیز در این مسیر همکاری و همراهی خواهند کرد.

شایان‌ذکر است بازرسان کل منطقه 6 سازمان بازرسی کل کشور ازجمله استان‌های کرمان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و یزد،  از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • تأخیر در صدور پروانه ساختمانی موجب مشکلات مالی و نارضایتی مردم می‌شود
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد