Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید با همکاری همه نهاد‌ها مشکلات مناطق زلزله زده استان هر چه زودتر به طور اساسی برطرف شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نمازجمعه بندرعباس افزود: بر اثر زلزله اخیر به خانه‌های مردم در بخش فین و روستا‌های اطراف خسارت وارد شده است و این منازل دیگر ایمنی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: خدمات اضطراری مانند توزیع چادر یک بخش از امدادرسانی است، اما بخش مهم تر آن نوسازی و ساخت و ساز است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی که در امدادرسانی مشارکت داشتند، افزود: در همان ساعات اولیه مردم به چادر نیاز داشتند که باید بهتر مدیریت کی می‌شد و باید پیگیر ساخت و ساز خانه‌ها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: سالیان زیادی است که فین بخش است، اما مشکلات زیادی دارد و محروم است.

امام جمعه بندرعباس گفت: خداراشکر می‌کنیم که با توجه به بزرگی دو زلزله روز یکشنبه ۲۳ آبان خسارت جانی زیادی وارد نشد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره به هفته بسیج افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که جز معجزات الهی برای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بسیج که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد اکنون به سراسر دنیا منتقل شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: تفکر بسیجی زیرساخت اصلی تمدن ماست و بسیج الهام بخش تفکر مقاومت است.

امام جمعه بندرعباس گفت: بسیج نماد خدمت صادقانه، با بصیرت و بدون توقع به مردم است و هرجا مشکل و گرفتاری پیش آید بسیجیان وارد میدان می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: بسیج متعلق به همه مردم است و همه می‌توانند در این شجره طیبه حضور داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی با نخبگان افزود: همه افتخارات و دستاورد‌های علمی برای نخبگان و جوانان نتیجه حمایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: فرار نخبگان یک هشدار است که وزرات علوم و بهداشت باید فکری کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: افرادی هستند که با پول بیت المال تحصیل می‌کنند و نخبه می‌شوند، ولی از علم و تجربه خود در کشور خارجی استفاده می‌کنند که این کار درست نیست.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه مناسبت های مذهبی حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۲۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان

ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندرعباس گفت: از سفر پر خیر و برکت رییس قوه قضائیه و مسؤولان ارشد قضایی به استان هرمزگان و دستاوردهایی که در حوزه قضایی شامل این استان شد، تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: در این سفر، مسؤولان ارشد قوه قضائیه رییس عدلیه را همراهی کردند و با حضور در شهرستان‌ها مشکلات مردم را بررسی و احصا و با جمع‌بندی رفع کردند.

وی بیان کرد: انبارهای گمرکات استان که دپو شده و بلاتکلیف بود در هر صورت باید تعیین تکلیف شود و کالا دیگر انبار نشود. با بررسی‌ای که انجام شد در حوزه اموال تملیکی و مواردی برخورد و توبیخ شدند و کار به روال عادی برگشت.

او ادامه داد: دشمن در بخش‌های مختلف از منزوی کردن تا دور زدن کریدورهای ارتباطی، جاده ابریشم و مسائل اقتصادی به‌دنبال منزوی کردن ایران بود، اما با عملیات «وعده صادق» کل معادلات و محاسبات دشمن را به‌هم زدیم و حالا نوبت «وعده صادق» دوم است که همان اقتصاد است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: در «وعده صادق» اقتصادی باید سفره های مردم دیده شود و به حل مشکل سفره مردم، کنترل تورم، شعار سال که جهش تولید و مشارکت مردمی است، بپردازد.

عبادی‌زاده تاکید کرد: بیداری جامعه نخبگانی در غرب، نوید خوبی است که اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان در میدان آمدند و از مظلوم دفاع می‌کنند و کتک می‌خوردند و زندانی می‌شوند. امروز غرب دارد خودزنی می‌کند و آمریکا تمام آبروی خود و شعارهای پوچ و تو خالی خود را پای رژیم صهیونیستی خرج می کند.

وی ادامه داد: امروز دنیا می‌بیند که جرقه بیداری نخبگانی غرب، بشارت یک آینده بهتر را می‌دهد و پایه‌های پوشالی نظام لیبرال دموکراسی غرب را از بین می‌برد. برخورد خشونت‌آمیز پلیس را ببینید، وضعیت مواجهه پلیس با دانشجویان آمریکایی که بیش از ۱۰۰۰ نفر را دستگیر کردند.

عبادی‌زاده افزود: میخ آخر آمریکا بر تابوت صهیونیستی زده می‌شود و ما باید منتظر تشییع جنازه این مرده متحرک باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • آواربرداری پس از نقشه‌برداری از خانه‌های آتش‌گرفته / ضرورت تسریع خدمات‌رسانی
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • دولت مشارکت مردم در تولید را تسهیل کند
  • مسولان تورم و مسایل معیشتی مردم را حل کنند
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است